fleurtje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Dus het is een deal?Maandag is de eerste dag..Je kan nu al zeggen morgen maar voor mij is het maandag . Als je scheef gaat weet ik je te vinden...ook al woon je in Holland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Bedoelde het niet erotisch, wil ook niet alles kraken, sommige dingen moet je heel laten...Hou van uitdagingen, dat dan weer wel.We komen er, denk ik.Zie minister Kamps op tv, die zwamt, dat weet ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Deal Fleurtje,Maandag is de dag!En ik vind je ook als het nodig is, mijn roots liggen in jou land dus verstoppen heeft geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Dus het is een deal?spuw in je hand and shake on it? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Damn! Kan ik zelf weer niet gaan lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Hoe lang drink je al? Miss ben je moe...Maandag dus. We kunnen het best...Jij kunt het al..ik ben nog niet begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Yep, shake on it!Nu is het tijd.Hele fijne nacht allemaal, maak er wat van, zie maar...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Fleurtje, ik drink al heel lang, te lang.En ik ben al zo vaak begonnen...Voor mij is morgen ook dag 1, of maandag.Samen uit, samen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Te lang kan net zo lang zijn als één dag. Het tellen begint pas van het moment dat je er zelf van bewust bent dat er een probleem is. Soms hoop ik terug te gaan naar het idee dat er geen probleem is. Het gevecht begon pas toen..Er is geen ontsnappen aan. We gaan een rommelige weg tegemoet..het begin wordt nog gemakkelijk. Het is het volhouden dat moeilijk wordt.Na al die tijd weet je dat vast wel. Maandag gaan we er samen voor. Miss probeer ik er onderuit te muizen. Miss ook niet..Het moet stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 dUs a.s mnd stoppen met drinken Fleurtje, wow mooi besluit,veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden