witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja zeer zeker ekstertje.Die mensen van beneden de rivieren denken dat er alleen daar carnaval ismaar das mooi niet waar hoor.Ik heb wel vanmiddag afgesproken dat ik volgend jaar op zondagavond naar het zuiden gadat wil ik toch ook wel is meemaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 in je onderbroek?dat heb ik niet gezegd hoor! zou niet durven!hoewel, als je het je voorstelt... hm, nog eensover nadenken...maar je hoort het wel gekker,feeestneuzen in ladenkastjes,kamerbreed tapijt op je kop,weet ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: ekstertjeKanonne:o Ik had vandaag de eer om de hele dag te werken met recht tegenover de winkel 2 grote speakers met snoeiharde Carnavalsmuziek! Aaaarrrrchhhh! Hoe wordt een mens gek? Nou ik weet het nu...En heb je wel eens naar de tekst van die muziek geluisterd? Niet doen! Het varieert van "bier door een rietje" tot "een pannekoek in mijn onderbroek". Welke zult verzint er zoiets? Toch wel heerlijk dat ik niet in carnavalsland woon :D Vanacht hoor je het vast nog haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 En dan op je balkon Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja Shahire...en als ik het ben vergeten en lekker slaap word ik wel wakker van de Carnavalsvierders die tegen de ochtend weer op huis aangaan;)Dat bedoel ik Henk! Wie die teksten verzint heeft een IQ van -3:D;)Witte:Ik geloof echt dat het hier anders is en dan is het ook nog een verschil in welke plaats je het gaat vieren. Voor Brabant moet je in Bergen op Zoom, Tilburg of Den Bosch zijn. En in Limburg in Maastricht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk zingend op zijn balkon in zijn onderbroek met daarin een pannekoek? Foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 zo, kom jij weer eens opdagen...ik wilde ook een quote maken,ongeveer gelijk met jou denk ik,maar van iets andershoe moet datkun je me helpen?ennehoe komen we in eneop mÃjn onderbroek terecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 En nu ga ik een pizza eten en bij mijn lieftallige gezinnetje zitten:PFijne avond iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Oh Eks, zo blij dat ik daar geen last van heb En ook dat mijn overburen geen balkon hebben............hahaI'm weer gone, fijn de corvee van 12 personen opruimen Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk, rechtsonder op quote drukken, kun je er iets bij schrijven en eventueel weg halen.Zou jij toch moeten weten als gids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik zie wel of het je is gelukt morgen hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 wach tnou evenik wilde een gedeelte quotendat bij en af, hoe moet dato den k dat ik het weetlaat maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Zo, mn afwasd alweer aan kant. Koffietijd!!!! Zelf inschenken. Ik wil even bankhangen maar ben te nieuwsgierig naar de quote van henk. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Pomtiedom .... Doe maar rustig aan hoor Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 lukt niet erg mupprecies die ene nietmoet ik weer hebbenhet gaat om die van witteeffe kijken van waneervan 18.07die doet het nietalle ander welom gek vante wordenprobeer jij eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: henklukt niet erg mup precies die ene niet Je klikt op de button: Quote onder het bericht van degene die je wilt quoten.Dat heb ik nu ook gedaan. En dan kan ik dingen weghalen in jouw tekst door er met de cursor in te gaan staan op de plek waar ik iets wil weghalen. (Of erbij zetten )Zo Jip en Janneke genoeg voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 probeer nou die van 18.07! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Om 18.07 waren er twee. Eentje van Witte en eentje van Ekstertje. welke wil je? quote: Originally posted by: ekstertjeHi hi..neem mijn gemopper trouwens niet te serieus hoor...Ik ben wat mèlig door die muziek...hij tettert nog na in mijn oren. quote: Originally posted by: witteJa zeer zeker ekstertje. Die mensen van beneden de rivieren denken dat er alleen daar carnaval is maar das mooi niet waar hoor. Ik heb wel vanmiddag afgesproken dat ik volgend jaar op zondagavond naar het zuiden ga dat wil ik toch ook wel is meemaken Ik doe gewoon allebei. Maar dat is alleen voor gevorderden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 potipomtipomah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Gaat het nog niet Henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hij maakt t wel spannend:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik heb wel vanmiddag afgesproken dat ik volgend jaar op zondagavond naar het zuiden gaja, dat vond ik zo grappigwas benieuwd wat je vanavond weer ging afsprekenover drie jaar een weekje naaer het noorden om half twee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 als ik het nou nog een keer zeg maakt dat t misschein makkelijker Henk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 als Henk nu wat gaat quoten, dan gaan wij naar carnaval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden