Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Niet makkelijk Woman als ik alles zo even terug lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Nee Shahire, maar.... i learned my lesson very well.....En ik wil gewoon echt geen man die smorgens brak is. Ik vind het juist zo heerlijk om zelf elke ochtend fris en helder te beleven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik weet trouwens helemaal niet of hij een schrijver is, maar als hij terug is van sigaretten halen kan hij het het ons vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Dat fris en helder s'morgens opstaan is voor mij inderdaad ook een hele openbaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 't Is moeilijk meisje, gelukkig ben je slim... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik heb erg de neiging om te denken, ach dat loopt wel los.....maar ik vrees dat dat nie het geval is,,,,nu kan ik nog terug, straks wordt het alleen maar moeilijker als ik echt helemaal hoteldebotel van hem ben. En dan krijg je er toch ruzies over enzo.....lieve hemel, nee, ik voel me juist zo bevrijdt en opgelucht dat ik na zolang worstelen uitelindelijk heb kunnen stoppen. Als ik me deze man verder wil dan begeef ik me in het hol van de leeuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jaap, ik denk dat hij eerder iemand is die op het podium staat voor volle zalen :D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Woman, je zal vast de juiste beslissing nemen voor jezelf............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ben toch wel heel blij dat ik dit kan ventileren op dit forum...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Lekker toch Woman Laat maar lekker van je horen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: ShahireJaap, ik denk dat hij eerder iemand is die op het podium staat voor volle zalen :D:D:D:D Zou kunnen, en dan moet je ook nog kunnen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ben gewoon blij met het forum en dus met de mensen die met zijn allen het forum maken.Klinkt wee en slijmerig maar zo bedoel ik het niet, hoop dat jullie me begrijpen, sterker ik weet dat jullie het begrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hallo allemaaloh lekker is dat...heb wel interesse in die stopclubmaar nu even nietjaap hoe maak je dan zo'n linkhet is zo lang geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Woman, snap je worsteling, als mijn vriendin ook een drankprobleem had, zou ik echt niet weten waar ik nu zou staan. Heel diep denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk, wat oefen jij uit voor beroep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hallo shahiraleuke avond gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik was eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 niet kibbelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 oh neeeerlijk is eerlijkik bestudeer het paringsgedrag van de rode bosmieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Oh......................dan weten we dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Boeiend, maar wat doen mieren in de winter. Dus jij woont in een bos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Op een warme lenteavond is het een drukte van belang op het nest. Alle jongemannetjes en koninginnen kruipen naar buiten.Opeens begint het: ze spreiden hun vleugels uit en vliegen de zon tegemoet. Datis de bruidsvlucht. In de lucht paren de mannetjes en de koninginnen.Zoiets??? en dan meer............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Geen idee, heb me nog niet in rode bosmieren verdiept.Stukje kwam van google........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Niets moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden