niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 iedereen heeft toch oren waar het goed tussen te krijgen is, Rapi ?...het kost wel een inspanning....en meestal een grote ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Wat ga je eten Mup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ons kent ons TwinnyLekker is maar ene vinger lang, maar tochbeter een buffer inbouwen, dan net doen alsof het allemaal zo makkelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: niwiiedereen heeft toch oren waar het goed tussen te krijgen is, Rapi ?... het kost wel een inspanning....en meestal een grote ook... Ja, niwi,Maar soms moet even de juiste knop om he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ja, dat wel, rapi....maar ik heb ook geleerd dat ik zelf de bediening moet willen doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Kippekluifjes, met boontjes en aardappels. Toetje: sinasappel.Gezond niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 waar spreken we dan af, Witte ?...weer aan de glasbak ?...ik ben te herkennen aan dat woestijnvossenpak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Met grote oren, ik kom ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hoppa....in polonaise.....dat wordt een droge boel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 De kluifjes zijn klaar. Tot later allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Super gezond Mup,Ja, dat is wel een goeie niwi,Zelf de knop bedienen !Ha,ha afspraak, bij de glasbak.Humor.Lieve mensen.ik ga er een eind aan breien.Beetje verflucht opsnuivenToedels.Het was weer gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ga jij eigenlijk te carnavallen niwi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 om serieus antwoord te geven, witte....nee, niet meer...ik vind er eigenlijk niet zoveel meer aan....toen ik nog dronk wel...4 dagen aan een stuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ha, dat heb ik dan voor op je niwi, ik heb er nooit veel aan gevonden, drank of niet. Nu zeker niet meer Ben ermee weg luitjes, maak er nog een droge maar vooral fijne avond van. Heel misschien verschijn ik vanavond nog even, anders zal het voor morgen zijn.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ohh ik heb toch ergens gelezen dat je ook wel een droge carnaval meegemaakt hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ja, witte....om 16.54 heb ik dat hier nog geschreven....samen met mijn dochters....waarschijnlijk hadden ze een Bob nodig...???....maar toen vond ik er eigenlijk niet veel aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ok dan niwi, ik was weer is ff nieuwschierig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 witte was jij dat?die zo goed kan lachen?laat es horen!ik doe de ramen vast dicht voor de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Kanonne:o Ik had vandaag de eer om de hele dag te werken met recht tegenover de winkel 2 grote speakers met snoeiharde Carnavalsmuziek! Aaaarrrrchhhh! Hoe wordt een mens gek? Nou ik weet het nu...En heb je wel eens naar de tekst van die muziek geluisterd? Niet doen!Het varieert van "bier door een rietje" tot "een pannekoek in mijn onderbroek". Welke zult verzint er zoiets?Maar goed, dat zit er ook weer op. Nu lekker van het weekend genieten:) Ga zo lekker pizza eten en daarna voor de tv hangen, heerlijk. Morgen lekker shoppen. Heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk, nog een tip voor de pagina vernieuwen.Ik doe dat altijd door op die twee groene pijltjes naast de adresbalk te klikken. Dan kom je uit op de plek waar je al was, dus niet weer helemaal bovenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 doe wel voorzichtig met die pizza, ekstertje...is toch ook een soort pannenkoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Het klinkt mij goed hoor wat je schrijft ekstertjemaar ja ik hou dan ook van carnavallenVeel plezier morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Maar in je onderbroek Henk?Ga jij Carnaval vieren dan Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hi hi..neem mijn gemopper trouwens niet te serieus hoor...Ik ben wat mèlig door die muziek...hij tettert nog na in mijn oren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden