Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Niwi, eerst kijken hoeveel vrouwelijke BHVers hier op het forum zijn?Maakt het al een stuk makkelijker met je keuze, tenzij je natuurlijk de mannelijke er ook bij wil in je keuze @ Jaap: tellerstand Henk na 1e dag aanmelding: 77 !!!Nu ben ik echt weg...............laterzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 He's awake!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hee Henkweer wakker?het zevende dagseffect? term ken ik niet,maar gevoel klopt, en idd ik hoop/bid/WIL dit nu langer vasthouden, en ik weet het per 24 uur,maar vorige week, die vreselijke trek, en nu dit heldere gevoel, wat een verschil, en dat in 1 week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Lot, de eerste keer vond ik ook erg moeilijk om buitenshuis te gaan eten en anderen aan een wijntje.Is me uiteindelijk toch 100% meegevallen, heb mezelf toen goed toegesproken: morgen ben ik blij dat ik vandaag niet gedronken heb!En mijn mazzel was dat ik de eerste keer mijn dochter mee had, en die weet mijn probleem Maar....is nu superblij dat ik niet meer drink En dat is voor mij een goeie om het te blijven volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 @Lot voor alles is een eerste keer, morgen ben je trots!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 niwi een ouwe bok lust nog wel een groen blaadje of nie????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 bok wel.....maar als je zegt oud, Igor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik weet alles te vinden behalve mijn bedmaar er is iets vreemds met mijn computer,zo hoor ik zowat een uur niks van jullieen dan krijg ik ineens twee bladzijden tegelijk,helse machines!die term zevende-dagseffect is van mijzelf, gabywat ben ik blij dat jij het ook voelt! hou het vast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dat ligt niet aan de computer henk, je moet af en toe doorscrollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 schrok me rot igor...jij bent ook weer vlot terug van die sportschool van jewat hebben jullie gedaan, haasje over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 vind je zelf de vraag niet wat indiscreet, Henk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik scroll me sufmaar er komt niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 goed zo, Henk....dat scrollen heeft verder geen nut hier....maar terwijl je aan het scrollen bent, drink je niet...daarom dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ff wat nuttigs gaan doen, poetsen enzo...tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk, druk dan op vernieuwen of F5 zoals Jaap gisteren vertelde.Nu ben ik echt weg.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dag niwiover discreet gesprokenkan jij dat woord hypotheekniet 's effe gauw van het scherm verwijderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 HENK?????? vlug terug van de sportschool ik zat er om 8.45 al hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 waarom moet dat woord hypotheek weg ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 nee shahire, jij blijft!we moeten het nog over die kabouters hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 No, wachten collega's en clienten op me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vast wel iemand anders die het over kabouters wil hebben haha............Niwi misschien?Nu echt afsluiten anders krijg ik het straks nog voor elkaar om te laat op het werk te verschijnen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 je hebt gelijk, igorde tijd vliegt...en speelt soms rare spelletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 beste niwiontbreekt het jouaan enig voorstellingsvermogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hu de tijd henk of jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Even koekeloeren hier,Moet mijn huis schoonmaken.Is zaterdag he, moet weer netjes zijn.Net terug van werk.Vanochtend, meegedaan met de ochtendgym op t.v.10 km gefietst (heen en weer werk)Trap 6 hoog opgeklommen.Ook weer genoeg gesport vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ha, die rapi, ook aan het kuisen dus Ik moet nog even strijken en de bijkeuken opruimen... Borretje....Hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden