henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 50? je was de eerste schatof bedoel je die met al die gekke poppetjesdie had ik al gezien!ik ga nog eens kijken
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Ja ik heb er echt geen 50 verstuurd hoor.Maar wel die van mij gezien?
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 die metgewoon uit nieuwsgierigheidbedoel je die?hemeltje wat een slopend gesprek dit
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 heb jij dat leuke gesprek gezienover de meetinghet ging erom of je wel net zo knap was als je poppetje
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 maar hij heeft alles door elkaar gehusseld, echt waar!
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 en er zit ook nog post van de moderator ingeen kwaad woord meer over de moderator!hij of zij heeft dat probleem met mijn volstromende gewonemailbox opgelostecht een droommoderator
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 wat voor dag was dat eigenlijk, 10 januariiets speciaals?
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 10 januari was een maandag, een dag na mijn laatste zuippartij.Verder kun je het opzoeken bij 'wie is wie' op de datum dat ik ben aangemeld.
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ik ga hier wel afnokken, wij nemen weer de laatste pagina's in beslag!
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 eindelijk iets gevondenen helemaal mee eenskan wel weer even duren
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 ik kom er niet uitalles flitst nu door elkaar daaren jij maar lachen zeker
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Kijk dan in dat donkere balkje hier boven je hoofd......en dan helemaal naar rechts gaan!
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 en nee, ik heb genoeg balkjes aan mijn hoofdmoet een nieuw bureaustoel trouwenskrijg het aan mijn rugkan ik bij leila gaan liggen zoals vanmiddaglekker op die grote bank, wel gezellig trouwens,ze krijgt humorzou ook in een deuk liggen als xe mij weer zo bezig ziet
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Oh great....................ik ga hier afnokken, slaap lekker voor straks. Zal het je nog wel een keer uitleggen haha.
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 een alcoholische digibeethet valt niet altijd mee
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Persoonlijk zou ik zelf niet de naamvan mijn kinderen noemen Henk.Maar dat moet je natuurlijk zelf weten of je dat wilt laten staan of wilt aanpassen. Goodnight.
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Sorry, lig helemaal in een deuk :D :D :D :D
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 verschrikkelijk gewoonineens! echt niet! en de box zit niet volik heb een ideeof is het al bedtijd?
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ik zou hier niet meer komen, ik slaap, mijn toetsenbord reageert automatisch terug!
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 ik zit hier ergens op een eilandheel mooiwel veel bosmierenvan die rodegewone mail?escape from alcatraz?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden