Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 humor is een heel sterk wapen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 komt er net uiteet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 max een afspraak maken met iemand? dan voel je je toch ergens verplicht om te gaan. ik heb een sportrooster op laten stellen en zo af en toe krijg ik de vraag hoe het gaat met het rooster? ik durf dan niet aan te komen met ik had van de week niet zoveel zin. natuurlijk ik betaal ervoor maar om iedere keer met zo'n slap excuus te komen kan ik niet over m'n hart verkrijgen hoor. .zo en nu even douchen anders ruiken de buren me zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ga gewoon zelf igor gaat me prima afeerst een douche maarze ruiken je volgens mij door de laptop heen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ik ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sha Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Offffff to work Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 panini was heerlijk Max, THNX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 HI Edwin, goedemorgen, een weekendpact is een afspraak onderling hier, dat we dit weekend NIET drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Iedereen gaat toch niet op het pact zitten zekers? Ik ga hier niet in mijn eentje tegen de muren kwaken hoor .@Kate: Dat is het juist, ik kan niets weggooien. Ben eind vorig jaar verhuist naar mijn huisje maar er moet nog ontzettend veel in gebeuren. Mijn slaapkamer en die van de dochter is zo goed als af maar beneden wordt het nog een grote brok. Dus alles stond in de kelder gepakt. Nu moet de kelder al weer vrij gemaakt worden omdat de wasmachine daar komt. Dus moet ik steeds verplaatsen .Ooooiiiittt ben ik uit de rommel...Ben er weer vandoor..saus staat te pruttelen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Aha het is geen draadje?? Zeg dat dan!! En igor wil je alsjeblief eens van mijn bil blijven!! Man man man toch..ik moet jou toch constant in de gaten houden hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 SSsssssssssjjjjjjjjjjjjjjtttttttttttDe saus houdt van rust Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Hee!Wat zie ik nuin het voorbijflitsenFijne verjaardagVoor da Tapasen da hermiator!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 hmmmm............. ik zou e i g e n l i j k iets nuttigs kunnen gaan doen op m'n vrije dag....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ga nog maar een bakkie koffie zetten, iemand nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 graag gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ik moet weer gaan. latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 doen we nog maar een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Goh....pauze-tijd?Hier druk en gespannen, wat heet ben vandaag supernerveus bah.Lasagna net klaar, lijkt goed geworden.Geen trek in drank gelukkig.Vanavond naar de kerk en aansluitend naar niet-drinkende kennis dus komt goed.Als jullie me niet meer lezen weten jullie waar ik uithang.Iedereen een fijne avond gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik ben een heel mooi kostuum aan het maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Allemaal eet smakelijk voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 wat leuk womanvoor in het bad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 die gaby is me ook een beste tijd aan het koffiedrinken...als dat maar goed gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 het is weliswaar geen woensdag,maar je weet toch nooit...en jaap? ook koffiedrinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 denk maar niet dat we worden uitgenodigd,voor dat etentje van sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 neee... die heeft eigen vrienden...allemaal hele nette mensen schijnt het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden