henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 dag woman! slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 wat zeg je nou sha, menthol?haha, dat is toch geen roken!dus jij hoeft helemaal niet te stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: womanIk ben een heel mooi kostuum aan het maken Woman, heb ergens hier eens gezien een jurkje die je had gemaakt.Op welk draadje was dat en heb je nog meer foto's van je creaties,zou het erg leuk vinden om die te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik zie net dat Woman te bed gaat, weltrusten Had net een berichtje van je gezocht die ik vandaag 'ergens' had gezien, misschien reageer je morgen wel. En ineens waren we net...blz verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 stil, ja indedaad, nu is het wel wat stil hier...ik kan erg goed alleen zijnmaar de overgang is soms wel wat moeilijk...weet overigens zekerdat als ik jullie hier niet had gehadik ernstig had overwogen naar het cafe te gaan...niet eens zozeer vanwege de dorst,maar meer voor het gezelschap...een risico blijft dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ja Venk, je hebt gelijk.............is ook geen roken dus ik hoef ook niet meer te roken Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.......ik ga ervoor!!Ga alles op alles zetten om dit te laten lukken. ik wens jullie ook alvast weltrusten allemaal, lees nog wel even mee maar ben ook weg...........................ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 mijn salmiakdrop is opmaar ik hb nog lakrisalken je dat? ook zo lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 was teveel al weg?anders nog welterusten,jij ook shaik ga ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nog effe snel..........ik zit toevallig diverse soorten door elkaar te etenmaar lakrisol ken ik ook...lekker Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ja mmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Truste Henk,Shahire en Woman,Was uitgelogd op de pc. Lig nu in bed nog even te lezen op de tab en nog even op het forum te spieken Slaap lekker en Shahire sterkte en succesHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden