henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 shahitrekom die bijkeuken eens uit!moet je om twaalf uur stoppen?o o dat zal wat worden morgen,wat zonde toch, ze was zo vrolijk deze week...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 primuladat boekje van jan geurtz heb ik ook ooit gelezen,vond het erg goed! een originele benadering...zonder geploeter en geworstel is de bedoeling,lukt natuurlijk niet altijd,mij ook niet toen,was er denk ik nog niet klaar voor, whatever...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Ook goedenavond Teveel, heb je goeie dag gehad?
Teveel Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Hallo Shahire,Ja hoor beste dag gehad, middagdienst, ben net een uurtje thuis.En jij, gaat het een beetje?Nog van plan om morgen te stoppen met roken?
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Ja, dat voornemen staat, zodra ik morgen mijn bed uitkom neem ik de eerste niet!
Teveel Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Wens je alle succes...Ben zelf in '95 gestopt.Na tig mislukkingen, minderen, over op sigaartjes voor op het terras, zelfs pijp gerookt om toch maar van die sigaretten af te komen.En toen ineens, was 's nachts op de bruiloft van een neefje.Had minstens al een pakje St.Michel of Blauwe Bastos op (dat waren mijn merken) toen ik er ineens genoeg van had.Daarna niet meer gerookt tot een jaar of 3 geleden.Nu rook ik wel eens een sigaret als we gaan stappen of een sigaartje op een terras.Maar dan praat je echt over een paar, nog geen tien, per jaar.Taal er daarna ook helemaal niet naar, wou dat ik dat met drank ook kon...
Teveel Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Hoi Henk,Ik ben volmaakt nuchter.Heb nog even getwijfeld over een Calvados bij de koffie maar dat kan niet, dan krijg ik ruzie met Fleurtje.Waarom ben ik gek??Dat is wel zo hoor maar wist niet dat jij dat wist...Gaat het een beetje met je en het alcoholvrije bestaan?Hoe is het trouwens met je dochter?
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Toch knap dat je het evengoed bij een paar per jaar kunt houdendenk niet dat zoiets voor mij is weg gelegd, heb gemerkt bij mezelf dat iktoch wel erg verslavingsgevoelig ben. Hoe dan ook vanaf morgen 'hoef' ik niet meerte roken. Bezig met een rokersblog aan te maken en dan schrik ik toch wel heeeeel erg van hoeveelik eigenlijk rook.Maar ja, achteraf was dat ook zo met de drank, als je het dan geschreven ziet staan....poehhh.
Teveel Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Had je niet weg hoeven te halen hoor dat ik gek ben...Dat aanpassen van berichten had je trouwens verbazend snel onder de knie
Teveel Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Dat roken deed ik ook alleen maar als ik flink wat op had Shahire.Als ik niet drink en rokende drinkers om me heen heb komt het niet in me op een peuk te nemen.Sterker, ik moet er dan niet aan denken.'t Is de combinatie...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 teveel, dat was helemaal niet voor jou bedoeld,wel voor sha die straks gaat stoppen met roken,bij nader inzien vond ik het een ietwat ontmoedigende tekst,die geen pas geeft op een forum als dithihigoed dat je nuchter bent!hoe het met mij gaat?soms weet ik het even nietnu bijvoorbeeld een beetje...maar overwegend positief, dank je
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Klopt de combinatie. Zit ook erg te denken wat ik morgenochtend zal doen.Koffie met een......juist ja. Ga toch maar even de eerste periode wat anders bedenken.Heb wel joghurt in huis dus denk dat ik met zoiets maar de dag even moet gaan beginnen.
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Ja Henk, mij niet ontmoedigen he!! Je moet me steunen hoor En goed voorbeeld............doet volgen???
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 en wat aardig dat jij aan mijn dochter denkt!het gaat heel goed!nog wel wat pijn, maar ze doet weer van allesze heeft toch wel vijf dagen plat op de bank gelegenen toen werd ze nog boos gisteren dat ik paardrijden afbelde!nou ja, z is stapel van die beesten...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 ik zal je zeker volgen shahirede kwestie is alleen: wanneer?ik ben een zeer verstokte roker,niet zoals jij teveelhoeveel rook jij er per dag sha? en welk merk?
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 En heb je haar wel lief verzorgd die 5 dagen op de bank Henk................Op haar wenken bedient?
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Geplaatst 13 maart 2011 Ik rook Kent Menthol maar om hier nu te gaan vertellen hoeveel ik rook................Geen goed plan, niet om trots op te zijnOver een week durf ik het wel te vertellen want dan rook ik niet meer, maar nu.......beter niet
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Geplaatst 13 maart 2011 de combinatie bier en shagvond ik inderdaad absurd lekkersoms vroeg ik me af of ik nou dronkom de sigaret te laten smaken, of andersom..
Otje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Geplaatst 13 maart 2011 Ik moet naar bed maar heb geen zinToch moet het, morgen een zware workshop, en anders ben ik als een balletje....Ik probeer wel zo min mogelijk te roken overdag, omdat het mn energie wegslurpt. Ik vang dat op door een klein wierrookstokje aan te steken en die hou ik dan vast ipv een peuk. Echt een tip, want het ruikt erg lekker en je hebt toch wat vast. Surrogaat roken haha. Je kan het houten uiteinde zelfs in je mond stoppen hihi, dan gaat je haar lekker ruiken (dames)Nu naar bed, huphuphupSlaap lekker !x
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Geplaatst 13 maart 2011 soms vroeg ik me af of ik nou dronk om de sigaret te laten smaken, of andersom.. Heel herkenbaar vind ik!
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Geplaatst 13 maart 2011 nou sha, ik heb, mij dunkt, het prinsesje naar behooren verzorgd...nee serieus, kijk er met voldoening en plezier op terug,toch een intensief weekje, zo helemaal samen...en ik zie haar niet elke dag...miste haar zojuist
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Geplaatst 13 maart 2011 Heerlijk dat je dan even een tijdje hebt door kunnen brengen met haar.Kan me voorstellen dat het dan nu wel weer stil voor je zal zijn.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden