Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Onder de kop 'ditjes en datjes' staat onderaan een draadje met Stapeldol, die heb jij aangemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dat was je eerste dag hier Henk toen je eerst een week ons had begluurd en toen nog niet snapte hoe het werkte. Je wilde Yvonne bedanken ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 En Henk, maak je het niet te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 maar wel vervelend jaap...voor ons ook... die onzekerheid...of je er nog bent...ga je al sha, ja , je hebt gelijk ook...hoop dat je goed slaapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Mooi gezegd Jaap, hij zat ons gewoon te begluren he die Hank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Wees gerust Honk, Jaap is er nog hoor!!!:lips::lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Het lijkt weer stabiel, maar het blijft techniek, dus je weet het maar nooit. Oeps, weer cryptisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Henk even over Herman Brussemans, welk boek vond jij het best? Wat een k*tvraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik heb niks begluurdben gewoon binnengevallen...enfin, dat schijnt bemerkt te zijn...was compleet in paniekniet over drankmaar over al die knopjes...en natuurlijk ookdoor de aanblikvan wat ik hier allemaal aantrof!en er was er eentje, die me ondanks allesal aan het lachen kreeg, drie keer raaie...vandaar dat draadje waarschijnlijk en het klopt,want ik ben vanaf dat moment stapeldol gebleven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Welterusten Shahire, en niet gluren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Nee Jaap.....ben al weggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 en er was er eentje, die me ondanks alles al aan het lachen kreeg, drie keer raaie... vandaar dat draadje waarschijnlijk en het klopt, want ik ben vanaf dat moment stapeldol gebleven... Jaap, sorry nog heel effe..........denk dat je dit van Hunk als compliment moet zien hoor!!!Nu echt weggggggggggggggggggggggggggggggg................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 wedervraag jaap:hoeveel heb jij er gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 mijn zwager had het net allemaal aangesloten hier,ik had zowat tien jaar geen computer aangeraakt...blijf het een wonder vinden dat ik me door die aanmeldingheb heengeploeterd...intussen gaat het al heel wat beter vind ikal kun je ook daar verschillend over denken... ik hoor jullie al...met jou ook gelachen jaap, dat ik de gids moest worden,weet je nog, was dat nou de eerste avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 jaap! storing? van welke aard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Veel.Laat ik es kijken.De eerste, titel? Zinloze zeilenDe man die werk vond.Vlucht voor mijZijn er kanalen in Aalst?Prachtige ogenEx schrijverEx DrummerEx MinnaarIeder zondag sterven en doodgaan door de weekTerugkeer van BonanzaHet mooie kotsende meisjePittfaceAutobigrafie van iemand andersGugenheimer wast witterMankEn vast nog wel een paar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 is er verder nog iemand eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ja dat was de eerste avond 4 mrt. Maar je bent al aangemeld vanaf 28 februari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 10 jaar geen computer, maar dan moet je juist hheel goed zijn, vroeger was het veel moeilijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 oh ja, prachtige rijen het is: het zinneloze zeilen, dacht ik, zei pietlutja, ze zijn te geken je hebt geluk, je kan nog even door,want er zijn er nog veel meer!ongelooflijk wat die allemaal bij elkaar heeft geschreven...ik heb er heel veel gelezen, tijd geleden alweer,de man die werk vond, een van zijn eerste,ik weet het nog, ik zat in een trein, onbedaarlijk te lachen...oei, 25 jaaar geleden? wel zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Die had ik gelezen voor mijn eindexamenlijst. Leraar zag er de humor niet van in. Ging die het analyseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Die heeft mijn liefde voor de literatuur wel verknald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 dat kan kloppen, was het al zowat vergeten,na de aanmeldig kwamen er nog even andere dingen tussen...wat ook alweer?god wat lijkt dat veel langer geleden dan het is!wat leuk dat je alles d'r in hebt jaap!wil wel en keer meeeten van je verse spullen straks, kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Jahoor, het is alleen de eerste keer dat ik dit doe, dus moet wel afwachten of het wat wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 voor alles een eerste keer jaap!ik ga ook zo naar bed, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden