Gaby Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nee zonder honing en suiker, gewoon het pure spul lekker Henk thx!zinnetje over ramen? nee, heb ik gemist denk, vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Gaby, was volgens mij Max vandaag met die ramen, of Fleur, Igor.........? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: henkwazige ramen... de spiegels van de slonzige ziel... was er ook een van mij mag je gerust gebruiken gaby! ah deze bedoel je , leuk, en slonzig was ik op het hoogtepunt van mijn ''drankcarriere'' wel hoor :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik mis mijn secretaresse sha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ha je hebt het gevonden Gaby, dacht dat het over Max ging haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Henk, ik weet nog steeds niet wat het me oplevert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 AA waarschuwt ook voor momenten van euforie, bij mij klopt het wel een beetje, moet oppassen dat ik niet zo blij wordt dat ik mijn nuchterheid en niet roken vier met......... juist een borrel en een peuk maar was ik nu niet van plan hoor, voel me nu zoveel sterker dan voorheen, ook mede dankzij dit forum, merk dat ik wat positiever wordt herkennen jullie dat ook? of iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 dat stukje over genieten was ook nog voor jou gabyhierbovenzeg het maar effe, want we gaan zo snel...leuke avond dit trouwens!ok gezien dus, wat zeg je dat geinig!en erg herkenbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Gaby, ik herken daar wel iets in.....je wilt het inderdaad bijna dan gaan vieren MET.....Ik beloon me tegenwoordig dan maar door iets voor mezelf te gaan kopen......(Jaap, bv een leuk rokje of jurkje )Vind ik zelf eigenlijk nog beter omdat ik er dan ook nog eens langer van kan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 tja...sha...ik kom er nog wel mee hoor...geduld jij! snelle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 vooralsnog heb je geen letter voor me getikt trouwensik heb pijn aan mijn vingers, echt waar...en de vingers van de muis kan ik zowat niet meer bewegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik had een kleine technische storing, en hier is niet cryptisch aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 en ja, euforie, daar is inderdaad iets mee, ik ken dat...het is natuurlijk heerlijk en fantastischmaar als het verdwijnt krijg je het bijna onherroepelijk moeilijk,lastig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Heb ik nog geen letter voor je getikt.......Henk??En een muis met vingers die bewegen...........Henk?Tijd voor 'Henkkies Klaagdraadje' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Euforie, wel een beetje soms, zoals vrijdag, maar kreeg net een uitnodiging voor een promoveren feestje. Zat gelijk weer van hoe pak ik dat aan. Krijg gelijk weer zin om te drinken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ja een muis heeft tenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik blijf het anders knap vaag vinden jaapeen technishe storing?moest je poepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dat is geen storing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 en al helemaal niet technisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 HENK, hahaha je hebt al een eigen draadje!!Het heet zelfs nog Stapeldol hahaha, je kan me nu echt wegdragen...............Effe boven halen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Als ik niet meer antwoord heeft dat te maken met mijn connectie aan het Web, dat gaat even niet helemaal lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Of eigenlijk geen connectie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 doe gerust shaik kan alles hebbenlig in een deuk met jullie...geen idee wt je bedoelt trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik ga jullie hier op het forum alvast weltrusten zeggen,zie dat het bijna 0.30 is, nog even lekker hier in alle rustmijn theetje drinken en dan hop hop mijn wolkje op Fijne nacht allen en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 so far so good jaapblijf testen!hihi, kan ik dat ook eens zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden