Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Wat goed Gaby Ik ga je gewoon volgen hoor, kijk maar uit dat ik je niet ga inhalen Maar daar ben je zelf bij he!Desi gaat morgen ook stoppen, dit wordt straks geen ADB meer maar een RDB forum haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: henkja, wij kunnen ons dat natuurlijk niet voorstellen... maar zeg jaap, heb jij werkelijk nooit......? Nee, maar dan liep de zin lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Thanks Henk, zit aan de espresso.Lig dus nog niet in bed, maar zal niet zo lang meer duren.W moet morgen werken en dus vroeg op.Ik moet eigenlijk nu werken, nachtdienst, maar heb morgen een vergadering en dus...mag ik lekker slapen vannacht.Shahire, goed gedoet meisje, hou vol, ik ben plaatsvervangend trots.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Jaap, zo zonde van het geld.Zoals al eerder.........dat is natuurlijk boels... van me, ik weet het.Zal maar eerlijk zijn.....heb nog 3 pakjes liggen zag ik vandaag...oeps :$Ligt bij mij namelijk achter slot en grendel zodoende dat ik het eigenlijk pas vanmorgen zag.Zal even kijken aan wie ik het kan weggeven..............henk interesse??Maar ik zal het weg doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Henk oppassen hoor. Thee, daar wordt je lesbisch van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dank je Harry doet me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 allemachtig wat voelt dat toch lekker, zo nuchter..dat thee zetten gaat vanzelf zowat...nou is het me nog niet duidelijk jaap,ben je expres zo cryptisch?mag hoor...en hallo gaby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Zonde van het geld? Welk geld? Dat is toch al uitgegeven. Of ga je morgen nieuwe pakjes kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 heb nog stukje geplaatst op het roken draadje over gedachte-gevoel-ervaring, misschien helpt het iemand en stoppen we straks massaal met z'n allen, zou dat niet leuk zijn? Sara en Yvonne willen ook binnenkort, en ja Henk lekker bakkie thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 keep it up teveel!wat zeg je nou sha...ben je weer bezigmet nog wat achter de hand houden voor de visite?en ik moet die rommel niet hoor!menthol... gadverdamme... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Nee Jaap, ik ga geen nieuwe pakjes kopen en ja..........je hebt gelijk, je zet me meteen weer enorm tot nadenken!! Maar dat is wel even goed voor me he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ja Henk, ga jij ook nog even beginnen!Ander onderwerp dan maar.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 met honing gaby?misschien niet, het is al zoethout...heb jij mijn zinnetje over je ramen gelezen?leuk heging over de mijne hoor,jij lijkt me zo proper als wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 drie pakjes, als je morgen niet rookt heb je dat al weer terugverdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 waarom?????hoezo dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 bij mij hielp het, iemand opperde het ook tegen mij, en ik had ook zoiets van'weet je wel wat dat gekost heeft.... maar om te zien hoe die vieze peuken zich volzuigen met water, en dan zo'n druipend pakje weggooien gaf me wel een gevoel van ; ja nu heb ik ECHT gekozen (maar deed dit niet de eerste dag hoor, en heb nu steeds meer en meer momenten dat ik zo blij ben dat ik niet meer hoef) net wat je zegt Henk heerlijk zo nuchter, soms kan ik er zo van genieten, hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Aj.......volgens mij ben ik betrapt.......waar heb jij het over Henk??Of ik heb het nu mis hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 heeee je bent aan het aanpassen! sha toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hahahaha ik ben echt betrapt nu lees net Gaby, had net zo goed niet mijn teksten hoeven aanpassen, OEPS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Lach maar....zit hier echt een rooie kop te krijgen!!Maar goed dat jullie me niet kennen zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Omdat jij lekker in je flatje zit te paffen Henk en Shahire niet.Iemand die drinkt moet mij niet gaan vertellen dat ik niet moet drinken.Niet cryptisch toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ben een beetje te traag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Beetje traag Jaap?Je gaat teveel met Henk om...........:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ja, ik zit te genieten... iets dat ik jaren volledig kwijt was....die geurtz waarschuwt wel een beetje voor dat gevoel,het is niet verkeerd en je moet het lekker doen,maar het effect ebt weg... na weken of maandenhij adviseert tijdig heel veel andere leuke dingen in te bouwen,om daar volop van te gaan genietenals je weer een echte niet-verslaafde wordt...ja, zo ziet hij dat, itt tot bijv de AA,die menen dat je altijd verslaafd blijft,ik kies hierin de zijde van geurtz,gewoon voor mezelf,omdat dat me beter past denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden