henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 sha hou op!ik lig weer op de grond!henkies....wat schreef je nou???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 allemachtigik lag vanmiddag met yvon al onder de tafelmaar die sha kan er ook wat van...hoeveel kunnen we hebben vandaag?veel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 vooral henkie zelf aan het woord... jaom je te bescheuren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Inderdaad Kenk, als je even terug leest zie je al meteendat de laatste 4, ja 4!!!!!!!!opmerkingen van jou waren hier op de blz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 de hoe stopt henkie met roken rubrieksha hoe kom je erop!en alvast voor de rubriek wil ik weten hoe jij dat doethoe kan dat!stoppen met humor?jij wordt de vraagbaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik weet hetik klets teveel...maar gelukkig kan yvon heel goed luisteren,heeft ze zelf gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik moet toch maar eens wat op het vuur gaan zetten,krijg er honger van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ach Henk, je moest eens weten...........behalve de 'Henkkie stoppen met roken rubriek' heb ik de mod ook al horen praten over draadjes als:'Voor al uw vragen voor wegwijs op dit forum....vraag onze gids HenkkieBenkkie''De electra vraagbaak aan DE Henkkie' 'Wat moet u aan vandaag..........vraag Henkjes adviesdraadje' :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DGeloof dat ik afkickverschijnselen krijg van het roken?????????????Heb je daar al een draadje voor gekregen.............hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 die griet maakt me gek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik ga er zo weer uit....Heb ook het boek van Jan Geurtz: De verslaving voorbij gekocht.Heb het nog niet gelezen. Maar gaat over allerlei verslavingen waaronder alcohol.Ben nog steeds moe...Nu 8 dagen niets gedronken.Hoe gaat het met jou Denker???Welterusten en morgen..... Moedig weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 het is gebeurd met me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 het is gebeurd met me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 @Smoothe: ben inmiddels een jaartje ouder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goed Primula, 8 dagen :present::present::present:op naar de volgende 8....en weer 8.......en weer 8...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 8 dagen primula? top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ze kan nog rekenen ook zie ik...BEDOELDE SHA HOOR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Wat is gebeurd met je.... Henk?Vingers in het stop contact gehad?Las al dat die lamp nog niet hangt.....zit je nu in het donker te typen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 wat ruik ik nou...HET VUUR!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 oh van alles sha, er is weer veel gebeurd,en er ging ook wel eens iets mis ja, maar ach,zo'n dag... is als het leven zelf nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Zo, ben er effe vandoor..............lekker vast pyama aan en daarna eens mijn oude oom van bijna 85een mail terug sturen,sta er toch versteld van hoe die oudjes nog mee doen aan het digitale verkeerwie weet tot later............................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 soep, lichtelijk aangebrand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Das jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hey Jaap, zie je net op de draad, goede avond.......ben er van tussen.Jammer van Henk zijn soep anders had je mooi met hem mee kunnen eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dag allemaal,Jammer dat ik niet bij de onderbroeken was. Ik had deze nog liggen:"Wat een kont! Daar moet de onderbroekenindustrie geld aan verdienen."Herman BrusselmansBlijkt dus waar te zijn zo als die vrouwen daar over kunnen ouwehoeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Gelukkig heb ik al wat binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden