henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 precies dezelfde maan als gisteren als je het mij vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ja Jaap, Sha heeft het moeilijk,hoop dat ze zich snel weer beter voelt!Gaat me toch aan m'n hart, en zag dat ze net ingelogd was.Hij is prachtig he, de maan echt traag, ga zo maar eens slapen, eigenlijk helemaal nog niet moe, dus lees nog wel wat mee op de achtergrond, tsja dat krijg je ervan als je een lange midagdut doet....maar slaap je niet, dan rust je toch, denk ik dan maar welterusten allemaal, sweet dreams, en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 @Henk bij mij duurt het heel lang voordat het venstertje om te antwoorden zich opent, dat bedoelde ik met traag.dus morgenochten heb ik de tekst in een pb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 zoiets dacht ik al wel gaby...sha heeft jou nog verwelkomd op stapeldol, niet gezien?morgenochtend? gaan we eisen stellen? me niet opjagen hoor!komt eraanhartelijk welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Welterusten, ik ben ook zo weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 oh? mag je hier geen eisen stellen, sorry hoor Henk dat wist ik niet nee hoor doe maar rustig aan, ik zie het wel tegemoet Jaap en Henk e.a. slaap lekker, nu ben ik echt wegdoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden