henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 sha! jij hebt toch ook een dochter, hoe oud is zij ook alweer?en vertel eens iets over haar! aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 keuze gemaakt..en ga het toch nog een keer proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Henk, mijn dochter is bijna 18 en net zo leuk als haar moeder..........hoe kan het ook anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hahaha Henk!Wacht maar, manneke!!! Jouw dochter zal (denk ik toch)een heel normale puber zijn! En willen of niet, tja, depri buitjes horen daarbij!!! Waar of niet, andere vrouwen hier? Help me eens een beetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goed van je snoepje, dat je een keuze hebt gemaakt!! Nu maar duimen dat het de goede keuze is, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hei shahire, heb je nog meer kinderen of alleen een dochter van 18?Hebben jullie een leuke band? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ja knuffie, depri buitjes, naar de stad toe onder het mom van 'we gaan shoppen' en noem maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Oei, al zo laat..Nog 10 minuten en mijn programma op tv begint! Daarna lekker naar bed en morgen weer fris en fruitig op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Oh, er staat Henk nog heeeeel veel te wachten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zie je wel, henk!!!Danke voor de steun, shahire, hahaha!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 doet me er aan denken, dus dank je knuf,ik heb nog vrienden in belgie... een geweldig stel is dat...wil ik gerust weer eens heen...ze wonen bij gent, leuke stad vind ik dat, te lang geleden...eigenlijkkrijg sowieso weer helemaal zin in dat soort dingen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Heel graag gedaan Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Moet je zeker doen, henk!!Gent is een héél toffe stad!!Blij dat ik je eraan herinner dat het belgenlandje ook leuk is!Ik hou ook van nederland!Elke 2 maanden ga ik er inkopen doen omdat ik hou van héél wat nederlandse producten!Ben bv nu dubbelfris aan het drinken, druif en citroen ofzo, heel lekker en in belgië niet te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Shahire:PHihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 zoek je ineens steun bij je seksegenoten knuf?wordt de boel weer afgebroken bij jou in huis?nou, mijn dochter is ht zonnetje in huis hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Elaba henk, niet ambetant beginnen, hé!!:)Ik moet wel steun zoeken bij seksegenoten als jij me niet gelooft, hahaha!!!Mijn kindjes slapen als roosjes dus wordt er momenteel niks afgebroken, gelukkig maar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ik denk dat knuf het ook prima zelf af kan......bevestiging is soms best wel leuk He Knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Voilà, shahire..een vrouw met inzicht.;dat ben jij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zo Henk......wat is hierop uw antwoord....................uren later (henk kennende...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 knuf gij konijn ge bent wel een toffe,heb ji draadje stapeldol al eens gezien?schrijf er gerust eens onder wat je daar nou van vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 hohohoho ik neem dat terug!samenspanning! durven jullie wel!elaba ambetant... effe opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ja Knuff, daar zie je ook Jaap in zijn zwembroek staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Iedereen is nu meteen zeker kijken naar Jaap op dat draadje haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Knuffie, jij weet wel dat er ook een frummer uit Gent is hè.Denk maar eens diep na.Inmiddels een Nederlandse, gelijk heeft ze.Nee ik maak een grapje hoor.Ik wil wel in België wonen.Laatst nog met Anna in Antwerpen geweest.Een mooie stad, met die Gildenhuizen.En wat de keuken betreft winnen jullie zeker.Hier spreekt een kok en die kan het weten.Amsterdam is ook mooi, maar je went er aan,zoals je aan veel went.Zou in Gent willen wonen, maar erg duur.Liever nog in Portugal.Dag Knuffie en de rest, ik ga wat anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hihi shahire, leuk hé, met 2 samenspannen..hahaha..al vind henk het misschien niet zo leuk, hé makker??Henk, ikke een konijn?? Allé, goed dan omdat je zegt dat ik wel een tof konijn ben!!Nog niet gekeken op draadje stapeldol.. Zal morgen er eens naar kijken!Nu tv en dan bedje!!Want je weet, de R'en zijn heel belangrijk! Ook al ben ik dan een nachtvlinder!!Ik kom nog even piepen tijdens de reclame!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden