henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ik heb al twee keer mijn schermpje weer gewist sha..ben als de dood voor de moderatoren...maar mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 weltrusten allemaal en houden jullie het wel fatsoenlijk? dat morgen niet weer wat kledingstukken op het verkeerde adres liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Er was toch wel iets juist van mijn uitleg, henk??Enne, ik kijken?? Ik begin toch te geloven dat jij rare fantasietjes hebt, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 oh voor igor zijn we niet bang hoorkom jij er maar bij met je staalborstel hoor!eh ja knuf, het slaat op hol he?maar je lacht nog zie ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hoho...moest ik mijn icoontje kunnen aanpassen, henk....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 er staan 9 mensen ingelogd...Niemand zin om ertussen te springen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ga er van tussennog veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 fantasietjes...is dat zo raar?jullie damebladen staan er meestal vol van!maar als je dan gewoon eens wat zegt...hoe bdoel je dat knuf, dat aanpassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Waar tussen springen Knuffie?Ik laat jullie maar begaan.Kan er weinig mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Fijne avond verders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 je mag er rustig inspringen soothopper maar wat hoorwij blokkeren hier niks volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Dag shahire..Hou je sterk, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Omdat je zei dat ik nog steeds lach, henk.. allé, mijn icoontje lacht... Grapje...Sorry soothe.. ik had een gremlin omdat de buur hier zat en wou efkes hier wat blijven om er niet bij te gaan zitten.. tja.. en dan ga ik gewoon mee in wat er staat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, ik heb niets te opperen.Beetje een low profile.Ga een beetje piano oefenen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Knuff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Is goed Knuffie.Niets aan het handje hier.Ga goed, keukenprinses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Merci soothe:DDikke zoen aan anna!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, ik laat me niet snel blokkeren hoor.Ga gewoon wat anders doen.Eveneens een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Knuffie, ik dacht haar net gezien te hebben. Jij ook?Zeker niet in de mood.Of PB'en. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Nog 10 min en dan begint mijn programma op tv en ben ik weg..Buur intussen ook naar huis, dus geen probleem meer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hoop toch dat je er geen spijt van hebt knuf, zo effe met ons meegaan..je klinkt een beetje verontschuldigend?ok soothmooi, pianospelen... kan ik nietwelterusten sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Echt waar, soothe? Heb ik niet gezien..Dedju toch..volgende keer beter opletten dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Je hebt wel gelijk, henk..dat ik wat verontschuldigend klink.. Maar spijt... nee, mijn gremlin is wel weg intussen, hé!!!Ik kom hier pas terug sedert enkele dagen en zit dan zo te dollen hier terwijl er misschien mensen écht nu hulp nodig hebben maar niet tussen dat dollen willen komen...begrijp je??Dus aan allen die zich geremd voelden om ertussen te komen..sorry.. zo ben ik nu eenmaal als ik een gremlin op bezoek heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ook niet Henk. Ik rommel maar een eind weg.Het houdt mijn geest lenig, dat nootjes lezen.Knuffie loopt al langer mee hoor.Die heeft al zoveel meegemaakt hier, dat wil jij niet weten.Complete veldslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Lieve mensen, een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden