henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ze zeggen hier altijd dat ik heel erg traag ben...maar je weet hoe dat gaat met hardlopers he...geld? voor die bomen? die liggen te rotten volgens jou?of heb jij je dat bij je actie er een beetje bijbedacht...hihiof ben je er al weer vandoor joske... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Dus henk..Een cirkel is 360 graden en een driehoek die daar perfect in past is de helft daarvan, dus 180 graden!Zeg, ik dacht dat jij hier de wiskundeknobbel was??Of ben je me gewoon effe aan het testen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hihi josje...zooeefffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 en hoe bepaal je trouwens het middelpunt van zo'n driehoek...je bent denk ik veel knapper dan ik knuf...kan er niks van volgen...en waarom is die driehoek de helft van een cirkel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik heb mééééééér zin in hier babbelen dan daar onzin te verkopen...Of verkoop ik hier ook onzin?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Het middelpunt van een driehoek is het snijpunt van de drie middel-loodlijnen van elke zijde..Ja komaan, zeg.. toch geen wiskunde forum hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 dat klopt knufik herhaal evenwaarom is die driehoek de helft van die cirkel? qua oppervlak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Gooi weg wat je nu nog hebt Tinkerbelle..alles wat je nu niet meer neemt is al meegenomen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 morgen beter dan tink! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ik hoop niet dat knuf nu alsnog naar die vrienden rent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Probeer morgen ook niets in huis te halen, dat scheelt ook....kun je niet pakken ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 beetje wiskunde in bed sha...ik ga even thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ja henk, anders past die er niet in...Enne, ik lopen naar die drinkers daar?? No way!! Blijf veel liever hier!! Hoe onnozel de buur ook doet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Spijtig te horen, tinkerbelle!!Maar zoals je zegt, nu beter gewoon bed in en morgen vol goeie moed er weer tegenaan!Kom op tijd op het forum, dus voor je iets drinkt! Dan kun je met de steun van allen hier je zin in.. uitzitten, hé?Dikke knuf en véél sterkte voor morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 anders past ie er niet in...kan leibniz een puntje aan zuigen met al zijn bewijzen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk:P... Ik kan ook maar proberen het uit te leggen zoals ik het ooit onthouden heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Sterkte Tinkerbelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ik krijg het koud shaheb je een extra dekbed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Heb je niet nodig Henk, heb je mij toch voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 geeft niet knuf!ik lig hier dubbel!en zo gaat dat met dingen die je verplicht onthouden moetin plaats van ze te begrijpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hihi, nu bij sha en henk een dekbed-onderonsje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 begint wel echt goed te klinken sha...ben in een slag weer warm hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ok henk.. Dus ik ben volledig de mist in gegaan met mijn uitleg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 en jij mag kijken knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 och mist... wat zal ik zeggen knufwe hebben allemaal wel wat nevel in de kop hoor...maar wel gezonde hier, ole! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden