Gast Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik ga mijn 8 poezenengeltjes ook maar eens opzoeken want ze vragen om aandacht! 3 maanden thuis en 2 dagen weg heeft blijkbaar veel indruk op ze gemaakt. Fijne nacht nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Oh Woman ik dacht dat je weg was! Wow! Dat is wel een super werkzame afspraak met jezelf! Hoe ben je daarzo opgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik lees morgen wel weer, tot laters en een fijne nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Welterusten, goede nacht,Fleurtje, dit wordt het 4e weekend als ik goed tel, gaan we doen toch...Lot, weer een beetje goed in je vel en in je relatie dapper hoor, en de beste insteek voor een succesvol verdergaan Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Dat ging eigenlijk vanzelf Spud, na 100 x toch toegegeven te hebben en weer eens wakker worden met een veel te erge kater en spijt omdat ik mensen heb beledigd....Voor eens en altijd afgesproken. Hoe langer ik gestopt ben hoe dieper die anker zit. gelukkig maar. Droog blijven kun je dus leren ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Hei allemaal, Ik kom gewoon even goedeavond zeggen!!Wel even last van een gremlin door omstandigheden maar muntthee aan het drinken dus hij gaat wel weer weg............ hoop ik.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ik miste je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Moet je van zolder komen ofzo?Hoor je vanaf hier de trap af komen stormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Hei sha'tje:heart:Hier ben ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Hahaha.......lag in een deuk.....zottekont Hoe kom je er op!!!!!! hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Jij bent wel een goeie gremlin-verslaander... Voel hem nu al ineen krimpen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Tja, zottekont... Beetje vlaams, hé?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Pssssssssttttt...we moeten wel een beetje zachtjes doen, ze slapen hier allemaal al Fijn je te horen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ach die vlamen ook.........hihiwij zeggen dan...lolbroeken of grapjurken...ale he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Danke sha, blij hier terug te zijn..Dat heb ik nu héél stil getypt..Maar nu efkes.. HEI HENKJE!!!!Die is stil aan het mee luisteren, geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Denk dat die al in zijn bed ligt.......moet je op de klok kijken joh, veel te laat voor hem maarre......je kan het natuurlijk proberen....w8 doe ik effe meeHENKKKKKKKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 We hebben de hele huiskamer voor ons zelf...zullen we een danssie wagen hihiniemand die ons ziet.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ok, effe dansje...Lalalala... en links en rechts...Hei henkje!!! Effe dansen??Weet je, vanavond hier vrienden op bezoek gehad..Zij samen met mijn ventje bier en wijn gedronken en ik braaf aan de thee:huh:Je weet dat ik geen stopper maar een minderaar ben dus mag ik alleen op zaterdag en zondag iets drinken en dan nog met een limiet van 4 drankjes per dag...Maar ik hou vol en daar ben ik nu wel efkes trots op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 En weg is henkje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Wat toppie dat jij aan de thee hebt gezeten Heel knap dat je vanavond niets genomen hebt......viel het je wel mee ondanks dat hun wel zaten te drinken?En links, rechts...hupsakeeee........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 1 vind ik toch te weinig, voor een vaasje vol: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Goh, het viel wel mee omdat ik dan écht sterk wil zijn maar het doet raar om anderen te zien drinken én 'zat' worden terwijl je zelf nuchter erbij zit! Maar aan de andere kant, ik heb 4 nieuwe soorten thee gedronken vanavond, en 2 ervan vond ik héél lekker!!Enne, hup..here we go.. naar voor..naar links..naar achter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Wow... Zoveel roosjes voor mij???:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Intussen gremlin weg!!! Joehoe!!!!Waarschijnlijk geschrokken van al die rozen!!:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden