henk Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ik gavoor voorlopigall the best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Iedereen in middagpauze of zo ?? Ik zal me dan ook maar eens een boterhammetje smeren se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dankjewel sowhat, nu even boodschapjes doen And i now the feeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Het wordt wel weer beter sowhat...Heb je het moeilijk met je grenzen aan te geven tov anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Wat zat er tussen de bokes will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Hei allen,Gisteren hier problemen met netwerk ofzo! De ganse dag zonder telefoon, digitale tv en internet!!Alles uit, pfff...Maar ok, deze middag was alles weer opgelost én we krijgen een maand gratis abbonnement door de last die we hadden!Iedereen even uit?Ik ga de voorbereidingen doen voor het avondeten want moet om 18u15 al weg naar de kookles!!Dikke knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 den frummers se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dag niwi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 den knuffie se....alles wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ja hoor! Kinderen film aan het kijken dus mama even tijd voor de pc!!Voel me prima vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 En met jou? alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 jawel hoor, knuf...met slechte mensen zoals mij gaat het altijd goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dat heb je zelf gezegd... Geloof je dat zelf ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 nee hoor, knuf, niet echt....althans ik ben veel verbeterd sinds ik gestopt ben met drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Zo gaat het meestal, hé! Hou dat gevoel maar vast!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ja hoor, knuffie....ik weet wie ik was en ik weet waar ik vandaan kom....dus eigenlijk durf ik niet meer en wil ik niet meer ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dat is een héél goeie instelling!! Vooral dat niet meer willen doet het hem, denk ik!Ben je al lang gestopt? Heb je het nog moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dag Borretje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ik ben de eerste keer gestopt in augustus 1986...en daarna nog 1 keer gedronken op 17 februari 1988....ik moest voor mezelf nog eens bewijzen dat ik toch echt niet kon drinken blijkbaar...de eerste keer ging het niet en de tweede keer ging het van de eerste keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Wow, jij bent écht wel al héél lang goed bezig dan!!!Hoe ben jij dan hier terecht gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 belangstelling, waakzaamheid, alert blijven....ik heb te dikwijls bewezen dat ik het niet kan, dus ik hoop dat het levenslang is ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dat hoop ik ook voor jou want zoals je zegt, alert blijven is heel belangrijk, hé!!Mijn vader stond eens 10 jaar droog en heeft dan een 'terugval' gehad van 4 jaar!! Nu is hij alweer 5 jaar droog en nu is hij er eindelijk ook zelf van overtuigd dat hij niet kan drinken als andere mensen! Ook hij wil het nu écht niet meer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 bekende verschijnsel eigenlijk he....na een poosje gaan denken....nu kan het wel weer....en dan weer slechter af zijn dan voordien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ja hoor! zijn terugval was dan ook heel erg!! Pffff.... Wat was hij een moeilijk persoon dan!Maar zie, nu is hij er weer als vroeger en we gaan morgen zelfs samen winkelen in nederland!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 kanten van Sluis waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden