fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Bolletje!! Amai duurde even voor ik hem had maar....gekke mus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik had em toch hé?? Hmmm...hollanders..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 doei fleur..tot morgen..wordt gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 net gedoucht en nou al weer ziedend... alles kits sha?veel plezier in die kelder hoor!en misschien heeft fleur ook zin met die roestige toestand van haar...want hier komt ze er niet in hoor!be prepared jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Is afgedropen Fleur.......hihi tot laterssssEn ik sta nog steeds niet onder de douche.......time to gooooooooooooooooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ja alles kits Henk.....en die kelder gaat wel lukken Rollaterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ok...laat ons heel duidelijk zijn...Fleur?? Fleur komt overal binnen! Met of zonder roestige toestanden..En laat me nu met rust halfgebakken cowboy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 toe....standen??? Vertel Fleur...hihi...nee hoor ik ga nu echt.......................................zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Doei, Fleur en was je spijkers anders eerst even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Fleur, moest even happen.Cordon Bleu en witlof met kaas uit de oven, aardappels doen we eigenlijk nooit aan.Maar nu lust ik dat kopje koffie wel, graag sterk, heel sterk...Enne Teveel dat is Harry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Nou ik ga mijn kelder dan maar even poetsen. Vrijdagavond is ie open.Henk jij bent ook welkom.En inderdaad denk ik vaak iets te suggestief, ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt. Ik kan er ook niets aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Harry jij ook natuurlijk. Rap gegeten maar klinkt lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ah, gelukkig Jaap...heb ochtenddienst dus ik kan morgenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Yep Thanks, i be there...Krijg ik gezichten bij de teksten...Ay, als dat maar niet tegenvalt, had iedereen zo mooi ingevuld.Nee, toch niet, zeker niet, jullie zijn nog veel mooier dan ik me kon voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 waar zelfs woorden verdiepingen blijken te hebben...ben ik niet zo gek op kelders!dus nee jaap, bedankt...en neem jij die vrouwen maar mee.kan r donder op zeggen dat jij degene bent die daar o zo heerlijk komt te hangen..hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 ...ik vlieg liever de lucht in...op een bezemsteel of zo... ffffffffffiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 henkie de heks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Fijne avond allen.....ga ik ook doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 je zegt het snoep, je zegt het... of de grote boze tovenaar...sha, wat vlieg jij toch weer heen en weer! waarom?ik was ook effe koffiezetten, maar zo blijf je toch dag en hallo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Goeie avond allemaal,Er moet mij iets van het hart:Ik weet op dit moment niet zo goed hoe ik met het forum om moet/wil gaan.Er zijn veel draadjes, en aparte lijnen.Bij die draadjes lees ik dat er sommigen niet meer op ditjes en datjes komen, omdat ze niet vinden wat ze zoeken.Persoonlijk vind ik dat ik de laatste tijd ook moet "zoeken" naar alcoholgerelateerde onderwerpen.De dagdraad valt mij de laatste tijd tegen.Zo ook vandaag.Heb het doorgenomen (tot nu toe 9 bladzijden) en alleen op bladzijde 4 en 5 staat iet wat met ons probleem alcohol te maken heeft.Persoonlijk ergert mij dat!Ik log in om zo mogelijk zelf iets kwijt te kunnen en van anderen te lezen over hoe het hun vergaat.Vandaag in mijn ogen weer veel onzin dus op de dagdraad.Ik dacht dat daar onzin draadje voor bestemd was? Of woorddomino of zuurpruim?Ik begrijp heus de behoefte wel van sommigen om lekker te ouwehoeren en te grappen!!!Maar voor mij is het onduidelijk waar ik nu moet zijn!!!Dit moest me van het hart!!!!Overigens: niet gedronken vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 volgens mij zou het goed zijn eens een dag in te lassenwaarop iedereen deed of ie in zijn eentje zat hier...wat minder humor, gewis, maar moet kunnen voor een daggie...ik bedoel..wat scheelt me dat niet aan al de gegroet en gedank en vaak maarhalf gelukt gereageer...wat een serene rust zou het zijn hier... en in die stilte de verhalen,bemerkingen, gedichtjes, grapjes, en weet ik nie wat... die rustigaan je scherm voorbijtrekken...en wie wil reageren... draadjes genoeg toch?mmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Hai Primula Met alle respect voor jou mening Terug komend op jouw stukje....Je schrijft dat het voor jou onduidelijk is waar je moet zijn als je iets kwijt wilt en wilt lezen hoe het anderen vergaatMijn inziens kun je altijd en ten alle tijden iets hier kwijtOngeacht waar het dan op dat moment ook over gaatAls je goed terug kijkt naar de diverse dagdraden zie je ook tussen gesprekken doorMensen 'inwippen' die hun verhaal kwijt willen en daar dan ook reacties op krijgenAls er vandaag maar 2 bladzijdes zijn die met alcohol te maken hebben dan waren er, mijn inziens, vandaag...Weinig tot geen mensen die iets te melden haddenIk denk dat er daarom ook 'flauwe kul' praat hier wordt neer gezetAlleen om even met elkaar in contact te komenMaar ik ben er van overtuigd...als jij nu iets kwijt zou willenDat er wel geluisterd wordt........Er zijn diverse draadjes met thema's waar mensen veel opzettenVoorbeeld geef ik als: alcohol en kinderen....als ik daar iets over wil weten of melden ga ik zelf naarDie draad aangezien daar de mensen vertoeven die iets met kinderen hebben...denk ik danTuurlijk kan ik dat ook hier op de dagdraad doen, wordt ook wel gedaan, maar dan zijn er vast wel Weer mensen die niets daar mee op hebben, denk ik dan weerMaar zit je ergens mee Primula?Je kunt het gewoon vertellen hier.....En een dagje geen goedemorgen, ontbijt etc......zou ook niet verkeerd zijn.....Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Note: als ik nu op stapeldol zou verblijven...zou ik dus wel een probleem waar iemand mee zit missen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Shahire: dank voor je uitgebreide reactie. Ik laat het even bezinken.Heb jij nog aan alcohol gedacht vandaag, of is het al wat uit je systeem??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Primula...vandaag niet gedronken :present: :present: en neem ook straks de eerste niet.Goed bezig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden