fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 snoepje heeft een donker kantje Wedden dat hij al pijn heeft bij het lezen van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Kale Jaap? Kan best mooi zijn natuurlijk..Ik denk dat ik bolletje in een sm-outfit zie nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 fleurtje,,,volgens mijn was het jou idee ...henk het was fleur hoorbolletje ja mag meedoen hoor...misschien zijn er nog wel meer die dat willen?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Jullie mogen mijn kelder wel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 hahaha jaap het wordt steeds beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Kaal is prima, dan valt dat kale plekje achter op mijn hoofd ook niet meer zo op.Wat is toch heerlijk om een man te zijn, de schoonheidsprobleempjes zijn zo weer opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 je zit weer te liegen snoep!ik noemde jou geen werkster!was je weer te lui om terug te lezen toen ik dat vroeg?verdorie, heb nog zo'n tijd zitten wachten...hoopte dat je tochnog kwam...werkster is het vrouwelijk woord voor werker...wat is daar trouwens mis mee..soms is het leven onbegrijpelijk...sniken nou is er nog niet gesopt... snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Janker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 L\_/L je er maar weer uit, Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Je ging anders wel gretig mee met het idee snoepje . Maar je hebt gelijk...Fleur is dark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 henkfleur komt morgen is ook een hele harde werkeren misschien komt bolletje ook meewordt heel fijn voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Hey kale Jaap...dat woord is niet toegestaan lieverd :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 En dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Euuuuhhhmmmmmm ik sop niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 En dan koekenpan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 fleurjij nam toch het gereedschap mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ah dacht dat ik soppen moest . Knutselen doe ik dan weer wel graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 en jij ook jaap...snoep onmiddellijk bijvallen...zonder zelf je verstand te gebruiken, en goed te lezen... erg jammer, snik..maar nu ik je kelder zie begrijp ik het een beetje ...je wil ze allemaal strikken he!mag je inderdaad wat aan je kapsel doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 :D :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 ziezo... dat is er weer uit.. lekker... enne...wat bazelde die fleur nou eigenlijk weer overal tussendoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 henkjaap is verstandig...je ben zwaar in de minderheid hier met al die vrouwenmaar morgen komen we knutselen,,,dus bereid je maar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Je wekte wel degelijk de suggestie hedenmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Heeeeeeeeeeyyyyyyyyy!!!!!! Ik bazel niet...jij...jij...jij..nitwit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden