fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ben je er klaar voor nientje? Dag 1 is rot, dag 2 meestal ook nog...daarna who knowsKnap dat je het je ouders verteld hebt. Vraagt heel wat lef. Ik deed ongeveer hetzelfde als jij toen ik nog dronk (niet dat dat zooooo lang geleden is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dank jewel Fleur!!! Oordopjes zijn niet nodig hoor! Kan wel wat hebben vandaag. Gelukkig ben ik nu even in een veilige omgeving om niet aan de verleiding toe te geven.Gaan die trilhanden trouwens weer over??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 @marcIk begrijp het concept van het weekendpact niet. Telkens zie ik een lijst namen langer en langer worden maar verder niets.Of is het enkel een belofte aan anderen? Dan begrijp ik het wel natuurlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Die gaan zeker over, Nien. Redelijk snel. En welkom, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Die zijn zo weer weg Nientje..Die trilhanden dan.Niet echt onmiddellijk natuurlijk maar het is het ontwennen van. Morgen is dat vast een stuk beter.Dat verschilt bij iedereen natuurlijk. Ik had de eerste dagen enorme hoofdpijn.Vind het echt knap van je dat je je hier hebt aangemeld! Wou dat ik het had gedaan op jouw leeftijd .Het gaat je heus lukken, je zal wel zien.Het wordt niet gemakkelijk maar moeilijk kan ook toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Zo, heb mij ingeschreven in het pact. En om dat te vieren ga ik nu om groentjes en allerlei lekkers. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Wat een lieve reacties allemaal! Dank jullie. Ben blij om nu stappen te gaan nemen, voordat ik alles stuk maak. Gelukkig heb ik een flinke spiegel voorgekregen, dit wil ik niet meer!!!Het leven is veel te mooi om steeds maar te worstelen met alcohol! En nu maar doorzetten, asperientje erin en proberen iets te gaan eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleurtje,Bij het weekendpact kun je gewoon een berichtje plaats om aan te gevendat je meedoet of de meest recente deelnemerslijst kopiëren en plakkenen je naam eronder gewoon bijzetten.Voor mij is dit een belofte aan mezelf en aan de overige deelnemers.Dit kan ondersteund werken als je gedachten bijvoorbeeld bij het doenvan inkopen een vervelende of riskante richting op dreigen te gaan. In zo'ngeval kun je volgens mij het beste denken aan je mede-pacters en overigeforumgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik zag het Rae . Super! Kom maar regelmatig binnenwippen Nien. Je zal er veel baat aan hebben..Misschien moet je een maatje zoeken?Mij houdt het tegen te gaan drinken in ieder geval. Ik verbreek nu eenmaal vlugger een belofte aan mezelf dan de belofte aan een ander dus in mijn geval ideaal.En smakelijk eten natuurlijk . Ben ook maar eens ff weg..weet met mezelf geen blijf dus ga ff langs de natuurwinkel. Ik kom vast nog binnenspringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dacht al zoiets Marc Ik heb een tijdje geleden een pact afgesloten met een heel mooi en sterk iemand. Vandaar dat ik me eigenlijk nooit aansluit bij het weekendpact omdat mijn belofte al ergens anders ligt.Ik sta er dus eigenlijk altijd onzichtbaar op.Het lukt me wel dit weekend..voel me gewoon miserabel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 een goedemiddag allemaal.ik heb net een flinke wandeling met de honden gemaakt.maar dacht...voor ik boodschappen ga doen even hier binnen wippen.nog niets gedronken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleurtje, wat een goed idee om een maatje te gaan zoeken. Met mezelf afspraken maken kan ik gewoon niet, er is altijd een excuus om mezelf toch toe te staan om 1 glaasje te drinken en dan is het hek weer van de dam! Wat knap dat het je lukt ondanks dat je je zo voelt!!!! Ga vooral zo door:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hallo Lenie,Klasse.Je kunt je nog gewoon aansluiten bij het weekendpact en hetenige wat je hoeft te doen is géén alcohol kopen bij het boodschappendoen en vaak op het forum komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ga ik ook niet doen Marc...ik had met mezelf afgesproken dat ik maandag radicaal stop,maar het is gisteravond weer zo vreselijk uit de hand gelopen met me dat vanmorgen de knop is omgegaan.ik ben er klaar mee!!!!!(en nu volhouden)straks wel een paar paprika's halen dan heb ik wat te knabbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ik ben even naar de winkel...tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Lenie is alweer weg zie ik. Ik zou eigenlijk ook nog een paar boodschapjes nodig hrebben, maar ik blijf liever thuis. Zterdag, weekend, pfffff. Red me zonder die boodschapjes ook wel. Ondertussen ziet mn huis er reuzefris uit. Gordijnen gewassen en ze hangen alweer keurig gestreken voor de ramen. Niet denken dat ik een poetsmiep ben he. Allebehalve zou ik eerder zeggen. Maar af en toe moet er even iets extra gebeuren. Straks nog even grasmaaien. Nu pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ja ik was alweer terug...als een gek door die winkel gerent om niet in de verleidingte komen.zo nog even een wasje ophangen en dan geloof ik het wel weer voor vandaag.het zonnetje laat het mooi afweten hier zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hee die Mup, bezige bij.Ik was gister al weg, ik weet nl dat je een hekel hebt aan nahangenals je hebt gezegd dat je weggaat:DTja fout ingeschat dus door mij, solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: NienNog heel erg aan het zoeken. Vandaag mijn eerste dag hier en mijn eerste dag zonder alcohol, maar voel me absoluut beroerd. Doorbijten maar... mijn eerste dag ook...we gaan er voor Nien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nien en Lenie welkom hier.Hoop jullie vaak te zien hier, sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 dank je wel witteik hoop dat ik het ga redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Lenie, we gaan er helemaal voor. De beroerdheid wordt iets minder gelukkig!!! Nu doorzetten. Hopelijk kunnen we volgende week zeggen dat het een week zonder drinken is in plaats van 1 dag. Hoe is het boodschappen doen gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: witteHee die Mup, bezige bij. Ik was gister al weg, ik weet nl dat je een hekel hebt aan nahangen als je hebt gezegd dat je weggaat:D Tja fout ingeschat dus door mij, solly Klopt Witte. Maar omdat Jane er dit wekend niet is wilde ik haar taken maar overnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Lenie en Nien, zet em op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik heb een vervelend stemmetje in mn hoofd die zegt: Komop Mup, je hebt hardstikke veel gedaan vandaag en bovendien is het zaterdag. Relax!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden