Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

8 teken op 8 katten valt mee! :D Nope geen zwarte gezien :)
Blijkbaar hangen zwarte meer in stadsdelen rond lijkt me inmiddels, want toen ik in de stad woonde waren ze zwart of donkergrijs. (Waar hebben we het over :D) hier in de natuur eigenlijk nooit, tenzij ik ze natuurlijk in de fik gezet heb. :devil:

Wellicht dat ze ook last van smog en uitlaatgassen hebben?

Ik vind dat wel het meest smerige parasiet wat er is! :wacko: Omdat je er zelf ook ziek van kan worden, geef mij dan maar vlooien, als je je huisdier goed bestrijdt zeggen ze niks meer. Die teken is een slag apart. Daar zijn ze nog steeds middelen voor uit aan het zoeken dat langer dan een week of 3 bescherming geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pppffff....dit is weer zo'n nacht.
ik kan het er niet bij hebben, dus ik heb net een slaappil ingenomen...ben ik knock-out tot morgen laat in de ochtend.
ik moet wel anders trek ik het niet.

p.s. mijn kat heet Kippetje..hahaha

nogmaals truste menschen! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaappillen dat brengt me terug in de tijd dat ik in een slaapcentrum liep en een behoorlijke voorraad had opgebouwd omdat geen enkele volgens mijn maatstaven werkte. (ik wilde slapen en er geen bijwerkingen van hebben, wat altijd zo was of ik sliep gewoon niet en was overdag moe, of ik sliep niet en die pil ging overdag werken)
Uiteindelijk heb ik ze weggegeven, want ik gebruikte ze toch niet, soms heb ik daar wel spijt van.
Zoals een uur geleden.
Maar toen ben ik gaan internetten en kwam een fantastisch slaapliedje tegen waar ik super rustig van werd.

Truste allemaal! En fijne dromen :lips:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...