Otje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Fleurtje, gaten in de muur rammen is niet okay. De stap naar het gezicht van je zus is dichtbij. Sorry als ik zo cru over kom, maar ze komt in grote problemen als dat eenmaal een keer gebeurt. Je kunt als omstander ook terrecht op 'nu is het genoeg'Ik wil de link voor je opzoeken als je dat wil. Huiselijk geweld is een misdrijf, en heel heel heftig....
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Ah Mup, Ik loop door het stad. Twee dingen lopen door mijn hoofd. Nimf 1: top priority. zie ik 1 maal per maand maar speelt 24/7 door mijn hoofd. Doe ik alles voor. Nimf 2: 20% van de winkelende bevolking waarbij ik denk: 'oh my god'. Buig ik het hoofd en zeg: dank u mijn heer. Ik ben wel atheïstisch Rae
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 het is zo rustig hierhoop dat iedereen het goed doet
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Oh. Ik dacht dat je dat schrijft als nymph. Foutje van mij dan? Hoe is het vandaag gegaan Rae?
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Maar dan snap ik jouw stukje bij nimf 2 nog niet.
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Niet zo goed, mup, maar daar wil ik me niet op focussen.
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Te hoog gegrepen voor iemand als jou Mups?? Kom nu! Heb je jezelf al eens goed bekeken??Niemand is te hoog gegrepen. Daarmee haal je jezelf alleen maar neer. Wie weet tussen wat voor seuten zit ie heel de tijd. Super dan toch dat ie zich net kan vinden in iemand die heel boeiend is op een andere manier. Je moet proberen uitvinden wat hij van jou denkt Oh moet een zalig gevoel zijn, die kriebels..Ik weet het Woman . Heb zelf in een gewelddadige relatie gezeten toen ik nog jong was. Het is een fijne lijn waar ze nu op loopt. De relatie zit niet zo goed op het moment en hijzelf heeft al een paar keer aangegeven dat hij die niet meer zo ziet zitten. Dus zij hoopt ergens dat ie op een bepaald moment gewoon verdwijnt. Wil hem graag proberen in te schatten. Denk dat ik moest ik meer weten van het proces ik me een beter beeld kan vormen. Eens te meer een reden om iets aan je op te rapen Rae . Je weet nooit waar het eindigt als je er afgeborsteld en droog voorkomt. Die tweede nimf zijn gewoon je hormonen volgens mij
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Nimf2 mup, heel eenvoudig. Het vrouwelijk schoon kan werkelijk mystieke vormen aannemen.
Otje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 De 2e nimf zijn lentekriebels en zomerjurkjes
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Fleur, niet alleen hormonen, ook echt een gevoel van .. waarom vrouwen zo onweerstaanbaar. en mannen zo .. ehm .. saai.
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 quote: Originally posted by: womanDe 2e nimf zijn lentekriebels en zomerjurkjes Dan had ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat nimf 2 het type was (Oh my God) wat vreselijk.
Otje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Niet mee eens, Rae, mannen kunnen er ook wat van these days ....!!
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Ik kan echt 'staren' naar een knappe man, en bewonderen. Maar op 1 knappe man zie ik 999 knappe vrouwen!
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Hormonen dus Rae Je bent jong en je wilt wat
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 quote: Originally posted by: RaeNiet zo goed, mup, maar daar wil ik me niet op focussen. Ik wil de pret niet bederven maar misschien moet je je daar juist wel op focussen.
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Hah, nee Mup, nimf 2 is ..... kwijl kwijl .... om het effie overplastisch uit te drukken haha
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Ik wil me focussen op de 1 ne knappe man dan maar
Otje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 hahaha ja, eentje is genoeg he geeft u mij maar eentje met lang haar en een sikje. Die mag langskomen en blijven...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Knap Fleur? Heb je het dan over een man met een sixpack of wat?Ik val niet zo op knap. Charisma, dat wel.
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Geplaatst 23 april 2011 Ik val compleet achterover als iemand een leuke lach heeft. Dat doet het bij mij..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden