Teveel Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Fleurtje,Een heel lieve, virtuele, knuffel terug en slaap lekker meisje:heart:(Virtueel mag wel van mijn alles) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 welterusten allemaal, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 quote: Originally posted by: jane4gelukkig is ie al bezet Fleur Hé, ik ben nog niet bezet. Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Beste mensen,Ga ook slapen,Dus weltrusten allemaal,Enne Harrie,Je weet het he, wat er gebeurt als je moet plassen na een 7 gangen aspergemenu !Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Maar Rae, hij mag geen snor hebben he! Hier dag 10 goed doorlopen. Voel wel dat het niet drinken veel oplevert. Dit sterkt me in de zwakke momenten. Bijna gedachteloos een oud bruin willen pakken bij de chinees, maar op de rem gestapt natuurlijk. Nu zo te bed. Maar pasen alleen doe ik nooit meer, wat saai zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 nog even een 4 sterrenfilm voor bedtijdgeen pauzes (Ned.3) tussendoordus een goede welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Weltrusten jane4. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Hola, ik heb geen snor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ja das een minpuntje van die asperges Rapi,Welterusten allemaal, lekker slapen, mooi dromen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Gewoon even tussendoor en totaal ongepast voor dit forum. Verse asperges overgoten met een gemalen-ei-botersaus zijn goddelijk. Tot zover het tussendoortje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 O ja, ik doe er ook jonge patatjes bij, gekookt in de schil, vergezeld van een slaatje bestaande uit: Notensla, kleine brokjes ijsbergsla (voor de krokantheid), gemalen pijpajuintjes, tomaatjes, preischeuten, en dressing gemaakt van 90% yoghurt, 10% mayo, peper en zout, beetje tijm. Soms voeg ik er nog geroosterde pijnboompitjes aan toe, maar die zijn wel kostelijk. Ziezo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 'k ga m'n ziel terusten leggen. Slaapse, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden