Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Jane4: Trusten! Ik ga er ook zo uit.Je gevoel herken ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Larven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goedenavond allemaal! Net terug uit sportschool en sauna, voel me fris en fruitig nu lekker aan de Spa forest fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Klinkt lekker, Erik, meen ik echt !ga ik ook eens proberen, die forest fruit. is dat niet gewoon cassis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 @Primula, Die beesten doen helaas niet aan ten-minste-houdbaar-tot. Het meeste voedsel wat ik heb is tot 2015 houdbaar. Pasta, rijst, chocolade, conserven, etc. Over de blikken en potten hoef 'k me geen zorgen te maken, maar 't zijn vooral de graanproducten (vandaar 'Meel' Mot) waar ze op af komen. 'k heb zojuist gelezen dat ze niet van de zure lucht van azijn houden. Hmm, de kasten en berghok er maar eens goed mee schoonmaken dan. Maar dat is voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 He\é woman, is ook lekker en ja dat is cassis, maar minder zoet (minder calorieën ook). Ben een beetje aan het zoeken wat ik nu lekker vind en de meer dan beginnende bierbuik die ik nu wil wegtrainen, moet ik er natuurlijk niet weer met cola bijdrinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Wat is er toch aan de hand tegenwoordig?Van hoogtepunten tot dieptepunten in no time. Kom op Niets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ja, dank je Sowhat....Maar ook mooi dat we dat gewoon konden uitspreken. Voel me wel heel goed nu, rustig en relaxed. Fijne dag gehad. Maar ook goed gesproken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Maar tijdens de eerlijke gesprekken die we hadden, vertelde hij ook dat hij dacht dat ik nog wel eens stiekum dronk. Dat kan ik niet hebben, want het is niet zo, en poeh, daar ga ik al van wankelen. (als hij dat toch denkt kan ik het net zo goed wel doen ofzo ??)Wat ik al zei, linke soep dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Niets kaatst wel terug. Het is een vechtertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Klinkt als linke soep, maar ook als gebrek aan vertrouwen in jou bij hem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 jongens jongens niet zo zwaar...ik heb en leuk idee voor onze meeting!we spreken af met zijn allen as zaterdag in de hal van AdamCS ergens in de middag... hihiwoehaa... zijn we de enige nuchteren... zo te herkennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ja, Erik, zoals de Waard is vertrouwt hij zn gasten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ... trouwens, dat herkennen zal gaan, jaap heeft al een groepsfoto gemaakt! prachtig sta ik er weer op jaap,nu nog even eentje van ons allen hier hoor!queensday, voor de belgen... zullen ze es wat meemaken... ik ben de gids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 erik de waard? wie is dat nou weer... ook zo'n scherpschutter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Nou even een mooi liedje dat ik nu zit te luisteren, niet zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: henkerik de waard? wie is dat nou weer... ook zo'n scherpschutter? ja, ken je die niet dan? Goed plan trouwens voor zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 hoog tijd om te gaan... ole... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Droom zoet allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 oh wacht effe... toch nog reactie... ja he gewoontje! vanwaar die naam nou weer... was je de zestiende van een nest vol eriks?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 droom zoet... je bent weer aan het invullen fleur! woehaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: henkoh wacht effe... toch nog reactie... ja he gewoontje! vanwaar die naam nou weer... was je de zestiende van een nest vol eriks?... Erik was al bezet en mezelf BijzondErik noemen ligt niet in mijn aard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zoals je wil Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 wowwie I love those winkles... free to go now... goodnight! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden