Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

@Primula,

Die beesten doen helaas niet aan ten-minste-houdbaar-tot. Het meeste voedsel wat ik heb is tot 2015 houdbaar. Pasta, rijst, chocolade, conserven, etc. Over de blikken en potten hoef 'k me geen zorgen te maken, maar 't zijn vooral de graanproducten (vandaar 'Meel' Mot) waar ze op af komen.

'k heb zojuist gelezen dat ze niet van de zure lucht van azijn houden. Hmm, de kasten en berghok er maar eens goed mee schoonmaken dan. Maar dat is voor morgen.

Geplaatst

He\é woman, is ook lekker en ja dat is cassis, maar minder zoet (minder calorieën ook). Ben een beetje aan het zoeken wat ik nu lekker vind en de meer dan beginnende bierbuik die ik nu wil wegtrainen, moet ik er natuurlijk niet weer met cola bijdrinken ;)

Geplaatst

Ja, dank je Sowhat....
Maar ook mooi dat we dat gewoon konden uitspreken.
Voel me wel heel goed nu, rustig en relaxed. Fijne dag gehad.
Maar ook goed gesproken dus.

Geplaatst

Maar tijdens de eerlijke gesprekken die we hadden, vertelde hij ook dat hij dacht dat ik nog wel eens stiekum dronk.
Dat kan ik niet hebben, want het is niet zo, en poeh, daar ga ik al van wankelen. (als hij dat toch denkt kan ik het net zo goed wel doen ofzo ??)
Wat ik al zei, linke soep dus.

Geplaatst

jongens jongens niet zo zwaar...

ik heb en leuk idee voor onze meeting!
we spreken af met zijn allen as zaterdag in de hal van AdamCS ergens in de middag... hihi

woehaa... zijn we de enige nuchteren... zo te herkennen!

Geplaatst

... trouwens, dat herkennen zal gaan, jaap heeft al een groepsfoto gemaakt! prachtig sta ik er weer op jaap,
nu nog even eentje van ons allen hier hoor!

queensday, voor de belgen... zullen ze es wat meemaken... ik ben de gids!

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
henk

oh wacht effe... toch nog reactie... ja he gewoontje! vanwaar die naam nou weer... was je de zestiende van een nest vol eriks?...

Erik was al bezet en mezelf BijzondErik noemen ligt niet in mijn aard ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...