snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 fleurde mannen vechten straks om jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Hey snoep, van dat bibberen, dat was effie tussendoor? maakte me zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 mosselen...weeral...Maar Snoepje toch Teveel? Op welke manier gaan we evalueren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 wat ben je toch ook een watje rae... je had haar bijna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Fleurtje niet al je streken verliezen, dan wordt het zo saai... en zeker niet je haren verliezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 zoetwatermatroos! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 hoor je dat.. van teveel... ze zal zich toch wel scheren die fleur...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zeker niet Teveel . Anders zou Fleur, Fleur toch niet zijn. En Teveel, Teveel niet. Misschien hadden we dan nooit maatjes geweest. Ik schaaf ze alleen wat bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ben geen kale kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 geren scheren en evalueren? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Evalueren Fleurtje, op het terras van restaurant Mozart of een van de andere pracht gelegenheden die er bij jouw zijn en met een Stella natuurlijk...Nee hoor, geintje, we zien wel, komt goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 kale rat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 In een fractie van een seconde dacht ik 'wat zegt ie nu' Ben je er ook al ff mee bezig? Ik wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ... en em smeren, piepte de muisop zoek naar een andere mossel...(zeispreuk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ben geen beerschotsupporter Snoepje . Nou beginnen ze nog te schelden ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 KATje fluisterde snoepje in m'n oor dus dat soepele lichaam zou wel eens kunnen kloppen hoewel je zit de hele dag achter de computer. dus die nagels kloppen wel als je de hele dag moet zitten tikken daar krijg je wel stalen vingernagels van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zoetwatermatroos ben ik zeker niet. Ik raak in extase bij het ruiken van zeewater. Snoep, was effie bezorgd dat je het anders bedoelde. Streken zal Fleur alleszins niet verliezen. Dat bloemding is de meest onorthodoxe doctoraatsverhandeling dat ik ooit zag. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 een ouwe vriend van me noemde mij ooit de Graaf van Montecrypto...maar jj kan er ook wat van blomsnor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zo ben ik nog nooit omschreven Rae..typisch voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ... ach, je weet... in de oorlog komt da soms best van pas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 igorklikspaan:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ... als rirae er al ooit een heeft uit kunnen lezen... hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ... zijn spelling wijst niet in die richting trouwens... woehaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Klikspaan, boterspaanEn de rest ben ik vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Okay, 'k heb nu een behoorlijke hoofdpijn. Niet ondraaglijk, maar vervelend is 't wel. Zijn dit detox verschijnselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden