henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 WELKOM OP ZUURPRUIMhihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 oeverloos gezwam is altijd nog beterdan gekanaliseerde kolderis er eenje van mij hoor...en o ja, wel bij de les blijven henk...moppermoppermoppermop grumph.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 henkverveel jij je soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 misschien chat kanaal noemen Henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 hoho meiden...dat moet veel zuurder hier hoor!maar geeft niet, is altijd even wennen...jij nooit snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 wat een vreselijk saaaaaaaaaaai draadje Henk.............zal hier wel niet meer komen...................geef mij maar stapeldol................meer mijn voorkeur dan pruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik heb van die hele vervelende buren. Van die vrolijke mensen die met mooi weer gaan barbecueën en gezellig bier gaan drinken en vrolijke muziek opzetten. En dan komen er ook wel eens vrienden langs op brommers. Bah. En volgens mij stemmen ze ook nog op de PvdA. Rooie rakkers zijn het. Nee wij hebben het niet makkelijk als fatsoenlijke mensen in deze verzuurde boze wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik heb inderdaad een familielid die altijd wil weten waar en bij wie ik ben geweest als ik even niet thuis was of de telefoon niet opneem.....geeft me een ontzettend benauwd gevoel en heb daar een enorme hekel aan!!! Ik hoef geen verantwoording af te leggen aan een ander waar ik ben geweest!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Wat een naar mens. Zeker voor jou. (nu meen ik het wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 henkik verveel me wel eens...maar het hoef niet want ik heb altijd wel wat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Soms kan ze heel naar zijn Jaap maar als het moet staat ze wel voor me klaar...maakt het soms wat moeilijk he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Misschien is ze zich er helemaal niet van bewust. Of is ze oprecht geïnteresseerd, maar krijgt ze het niet voor elkaar dat te uiten. Sommige mensen lukt dat niet. Ik weet het niet. Toch lastig zuur blijven. Volgens mij kan Henk dat ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ze kan zich prima uiten hoor, te goed eigenlijk haha, she's my sister!Henk en zuurpruimen............nee kan hij denk ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ah ha, ja broer en zus verhoudingen kunnen heel vreemd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 toch soms wel hoormaar met moeite...maar grumphhhh altijd als je net weg wil ...indienen in drievoud alhier! zou ik zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 jing yang centrum..............pak die rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Een zure pruim?? Goed voor die vetkwabbetjes toch? Vorige keer had ik een pruim mee op het werk. Helemaal verschrompeld..Dus ik zei "amai, mijn pruim is verschrompeld." Iedereen in een deuk! En ik had nog niet eens door waarom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hihihi die Fleur zit er nu ook om te lachen................hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Tijd voor een sigaretje..Godzijdank dat ik nog roken mag, voor eventjes toch nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 fleurtje! op zuurpruim nog wel!helaas helaas ik moet echt weg.....rokertje nog....pfffftt....zeg dat wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Nog steeds als de dood hé? Moet er ook ff vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zit je hier te dominoen is er iemand ieder keer net zo snel....hele domino in de warkan ik me zo vreselijk over opwinden zouden ze hier moeten verbieden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Niet te doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Racen tegen de klok......maar op zich wel grappig alleen was ik op een gegeven moment echt even de kluts kwijt Jij bent trouwens ook snel zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 moppermopper ja mopper maar lekker op die domino...pesoonlijk vind ik hem wel aan de veilige kant en een oase van rustin vegelijking tot het forum...maar al die mensen met commentaar op mij, ze richten zich niet rechtstreekstot mij , dus doe ik voorlopig niets daaraan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden