Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Klopt Witte. En dan meteen 's ochtends bij het opstaan bedenk ik al dat ik die dag er nog bijaan plak, omdat ik me zo goed/fit voel.heb je vrij weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Mupke..bedankt voor jou antwoord..ik wist dat je geen tovermiddel had..anders was je rijk..haha, maar het is voor me ook goed om te zien dat je doet het anders en het werkt ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik doe het volgens mij niet zo anders dan jij toch? Nooit meer zit in mn achterhoofd, maar dag voor dag is actueel en te overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Jaaa ik ben lekker vrij.Ik ga morgen op de koninginnenmarkt staan met rommelMet een heel groep vriendinnen, das altijd zooo gezellig.Zelfs zo gezellig dat ik blij ben dat er een apart konininnendagpact is zakmaarzegge:DHeee susanna jij gaat ook lekker he?Leuk dat t zo goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik heb net een hele vieze salade gegeten van Appie. Zo'n kant en klaar pastasalade. Niet nemen mensen! Ik weet niet wat voor conserveringsmiddelen erin zitten maar ik proef ze nog! Dat kan ook niet gezond zijn. Het is nog lekker buiten dus ga ik nog even in de tuin bezig.tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Want voor me is niet one day at time, het is meer van Susana zou het verstandig zijn, denk aan wat de gevolgens zijn, ik denk niet over niet doen vandaag, ik denk meer van wat ik zou verliezen, mezelf aandoen, andere aandoen...en ik wil zeker mijn geliefde geen pijn doen..dat hou me tegen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Dat is leuk Witte. Heb het ook een aantal jaren gedaan. Veel plezier en gezelligheid dan als ik je niet meer spreek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Thnx en jij ook lekker genieten he!Moet wel lukken toch met al het lekkers wat je geschreven hebt;)Veel plezier in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ik ga aan de wandel..met de hondjes...loop ff langs 152....misschien gaat ze mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 lenieleuk dat jullie bij elkaar wonenkon je mekaar ook of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 meid..geen idee...ga ik zo mee maken!.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ik wil ook een alci buuf lijk me wel gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ik ben weg....laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 lol snoepie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Witte..lang geleden...hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ja het gaat heel goed met me Susanaweinig drank en weinig eten, wat niet goed voor me isEindelijk kan ik deze twee tegelijk aan.En met jou?Opleiding gaat goed, nieuwe vriendenkring, allemaal goeie dingen dus bij jou ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Lieve Witte...ik moet zeggen dat mijn leven is verandert..ik kwam hier om precies te zijn 10 maanden geleden...omdat ik zat zo fout...met drank..moelijk om te zeggen maar zonder jullie was ik ook niet hier waar ik nu ben..sterker, gezonder, nuchter en nog meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Deze voor jou Susanna En omdat je altijd zo trouw goeiemorgen komt wensen.Ik lees je altijd wel, maar ben bijna nooit gelijk met jou online.Ik vind het mooi dat je zegt dat alles nu veel beter gaat dan 10 maanden geledenHou vol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 helaas niemand thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Volgende keer misschien samen iets afspreken Lenie??Ik bedoel natuurlijk jij en niets he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Witte..het is een feit...en ik ben dankbaar voor...zonder jullie was ik niet, weet je als ik had jullie niet ontmoet misschien was ik aan medicijn slikken of veel pijn gedaan aan veel mensen..jullie zijn mijn stok achter mijn deur...en ik ben zo dankbaar voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Hee dame vergeet jezelf ook niet te bedanken he.Jou berichtjes laten ook juist zien hoe het ook anders kan.Zo leren we allemaal van elkaaren dat is wat we allemaal heel hard nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Dank je lieve Witte..ik had niet zo bedacht...maar ik moet zeggen dat zonder jullie hulp had het me niet gelukt..want toen 10 maanden geleden ik dronk bijna elke dag..ik was weg...en jullie hebben me geholpen met jullie woorden beetje bij beetje om mijn balans te vinden...en daardoor ik kom iederen ochtend om te zeggen goededag..misschien zeg ik niets meer..maar ik wil wel doorgeven dat dit helpt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ja dat begrijp ik witte....wilde haar zeg maar een soorte met van overvallen....ff een loop doen met de honden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: witteVolgende keer misschien samen iets afspreken Lenie?? Ik bedoel natuurlijk jij en niets he;) klinkt eigenlijk ook dom..... jij en niets...hahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden