Spring naar bijdragen

vrijdag 29 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaaa ik ben lekker vrij.
Ik ga morgen op de koninginnenmarkt staan met rommel
Met een heel groep vriendinnen, das altijd zooo gezellig.
Zelfs zo gezellig dat ik blij ben dat er een apart konininnendagpact is zakmaarzegge:D

Heee susanna jij gaat ook lekker he?
Leuk dat t zo goed met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een hele vieze salade gegeten van Appie. Zo'n kant en klaar pastasalade. Niet nemen mensen! Ik weet niet wat voor conserveringsmiddelen erin zitten maar ik proef ze nog! Dat kan ook niet gezond zijn. :huh:
Het is nog lekker buiten dus ga ik nog even in de tuin bezig.

tot later! :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Want voor me is niet one day at time, het is meer van Susana zou het verstandig zijn, denk aan wat de gevolgens zijn, ik denk niet over niet doen vandaag, ik denk meer van wat ik zou verliezen, mezelf aandoen, andere aandoen...en ik wil zeker mijn geliefde geen pijn doen..dat hou me tegen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Witte...ik moet zeggen dat mijn leven is verandert..ik kwam hier om precies te zijn 10 maanden geleden...omdat ik zat zo fout...met drank..moelijk om te zeggen maar zonder jullie was ik ook niet hier waar ik nu ben..sterker, gezonder, nuchter en nog meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze voor jou Susanna :heart:
En omdat je altijd zo trouw goeiemorgen komt wensen.
Ik lees je altijd wel, maar ben bijna nooit gelijk met jou online.
Ik vind het mooi dat je zegt dat alles nu veel beter gaat dan 10 maanden geleden
Hou vol!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte..het is een feit...en ik ben dankbaar voor...zonder jullie was ik niet, weet je als ik had jullie niet ontmoet misschien was ik aan medicijn slikken of veel pijn gedaan aan veel mensen..jullie zijn mijn stok achter mijn deur...en ik ben zo dankbaar voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lieve Witte..ik had niet zo bedacht...maar ik moet zeggen dat zonder jullie hulp had het me niet gelukt..want toen 10 maanden geleden ik dronk bijna elke dag..ik was weg...en jullie hebben me geholpen met jullie woorden beetje bij beetje om mijn balans te vinden...en daardoor ik kom iederen ochtend om te zeggen goededag..misschien zeg ik niets meer..maar ik wil wel doorgeven dat dit helpt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...