Spring naar bijdragen

vrijdag 29 april


igor

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
walbo

ik denk dat je het zo moet zien, je komt bij een bedrijf werken waar de mensen al 20 jaar werken, dan voel je jezelf ook buitengesloten ook al zeggen ze, kom er bij zitten. je bent nou eenmaal nieuw en kent niemand. ik had het ook bij stoppen met roken.



Ging jij niet slapen Walbo? :wacko::D


O ja, dat mobieltje. Waarom zou dat niet kunnen. als dat kind het nou graag wil? Op die leeftijd lijkt dat heel interessant. Vaak zijn ze er dan na een week of twee wel weer zat van, dus een goedkoop mobieltje zou ik doen. Tien euro beltegoed erop en klaar. :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je walbo...
We zijn hier allemaal ooit nieuw gekomen
En idd dat is hetzelfde als in een bedrijf, waar mensen elkaar goed kennen.
In het begin voel je je alleen
en langzamerhand groei je er vanzelf in.
Als je je daar tenminste voor open stelt
zo gaat het nou eenmaal in een groep mensen
En de 1 is daar wat makkelijker in dan de ander, maar volgens mij
wordt hier heel goed rekening met elkaar gehouden en als dat niet zo is
dat komt er wel een moederator die er wat van zegt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, snap wat je bedoelt...voor mijn gevoel gaat er wel een boodschap van superioriteit vanuit die ik niet prettig vind...jij bent misschien verder in de strijd tegen de alcohol-demon, maar ik ben altijd, in welke toestand dan ook in staat tot het voeren van een goede en redelijke discussie. En ja..ik ben nu onder invloed van alcohol, maar in welke toestand dan ook: ik wens niet in de hoek te worden gezet als een klein kind...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
GewoonErik

Ok, snap wat je bedoelt...voor mijn gevoel gaat er wel een boodschap van superioriteit vanuit die ik niet prettig vind...jij bent misschien verder in de strijd tegen de alcohol-demon, maar ik ben altijd, in welke toestand dan ook in staat tot het voeren van een goede en redelijke discussie. En ja..ik ben nu onder invloed van alcohol, maar in welke toestand dan ook: ik wens niet in de hoek te worden gezet als een klein kind...



Sorry, maar je gedraagt je er wel naar !!!
:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173

quote:


Originally posted by:
GewoonErik


Ok, snap wat je bedoelt...voor mijn gevoel gaat er wel een boodschap van superioriteit vanuit die ik niet prettig vind...jij bent misschien verder in de strijd tegen de alcohol-demon, maar ik ben altijd, in welke toestand dan ook in staat tot het voeren van een goede en redelijke discussie. En ja..ik ben nu onder invloed van alcohol, maar in welke toestand dan ook: ik wens niet in de hoek te worden gezet als een klein kind...





Sorry, maar je gedraagt je er wel naar !!!


:angry:


Verklaar je nader...ik sta open voor opbouwende kritiek...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben verre van superieur hoor Erik
Laat dat geen misverstand zijn.
Zoals ik eerder ook al zei...
Ik vind je wel leuk, maar het chatten met iemand die gedronken heeft is zoooo vermoeiend
trouwens het praten ook.
Enne wij weten allemaal hoe vermoeiend we zijn hoor, met drank op.
Lees de draadjes morgen maar is.
Vooral die onder thema's staat:
Wat zijn jou negatieve ervaringen met drank...

Daar is niks superieurs aan
been there, got that t shirt werd hier ooit eens gezegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof niet dat iemand je in de hoek gezet heeft als klein kind Erik.
Maar nu ik weet dat je gedronken heb kan ik je voorgaande berichten over er niet bij te horen plaatsen onder de zgn. drankjank.
Ken het van mezelf niet want ik werd altijd nogal vrolijk van drank, Maar ik weet wel dat veel drinkers er last van hebben Het gevoel krijgen de underdog te zijn en daar strijd je nu blijkbaar tegen.
Ik wist niet dat je gedronken had vandaag. Vandaar dat ik toch de tijd nam om een poging te doen je er bij te betrekken hier. En nu vind ik het jammer dat ik dat gedaan heb. Voel me daar een beetje belazerd door.
Het zijn nl. vaak gesprekken die nergens toe leiden en waarvan degene waartegen je praat het de volgende dag vergeten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga nu wel slapen, mijn bed roept.
ik heb vanaf het begin toch wel het een en ander eruit kunnen halen, alleen door te lezen.
er zijn er zoveel met herkenbare verhalen en dat is voor mij genoeg.
het besef dat er veel meer mensen zijn zoals ik, met hetzelfde probleem.
ik zit tenslotte niet voor niets op dag 84 vandaag 30 april.

slaap lekker allemaal.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...