Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik heb wel genoten van lezen..veel geleerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ok Erik dan geven we je vanaf nu geen aandacht meer.Morgen kom je terug en ik beloof je dat als je mee doet met de chatdat mensen reageren op je zonder dat je gedronken hebt.Weltrusten Erik:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ja Josje, die hulp wil ik graag, maar dit forum lijkt voor een buitenstaander op een clubje dat het resultaat al heeft bereikt en een soort van inside gezelligheidsclub is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik wens ook iedereen welterusten,Droog hoeft niet perse maar wel matig, waar je ook voor gekozen hebt, zorg dat je morgenavond trots op jezelf kunt zijn.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: TeveelMup, Had een verhaal over wat ik van deze discussie vind, eigenlijk is het volgens mij geen discussie trouwens. Maar ben bang dat het niet als helpend zou worden ervaren en heb het dus maar weg gehaald. Wat je wilt Harry. Ik vind het kwetsend als er een serieus gesprek gevoerd word en iemand zegt dat ie daar depri van word.Dan denk ik: sluit je pc af of kom zelf met een onderwerp als je het over iets anders wilt hebben.Het kan allemaal. Er kunnen hier ook verschillende gesptrekken door elkaar heen lopen. dat gebeurt toch vaak genoeg?Ik zie het probleem niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ohhh ja witte hoe zat het ook alweer...Iets triggert je als je ergens van geirriteerd wordt.Hmmm ff denken...Het komt doordat er allelei adviezen en berichtjes geschreven worden naar Erik,Naar mijn idee vinden we dat allemaal niet zo leuk als iemand zich niet gehoord voeltMaar als er vervolgens over die berichtjes heen gelezen wordten Erik blijft herhalen dat niemand hem aandacht geeft.tja, dan houd het dus even op bij mij..Vandaar het weltrusten wensen net...Aldus mijn eigen analyse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Erik..het is helemaal niet zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: witteOk Erik dan geven we je vanaf nu geen aandacht meer. Morgen kom je terug en ik beloof je dat als je mee doet met de chat dat mensen reageren op je zonder dat je gedronken hebt. Weltrusten Erik:lips: Wat is dit nu weer voor een reactie? Vanuit een superieure gedachte? Ik volg je even niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 We zijn geen groepje dat alles heeft bereik..we zijn gewoon mensen..die als jij probeer wat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Welterusten Walbo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 zie mijn analyse van net Erik.Ik wil graag morgen met je verder kletsenwant ik vind je altijd wel leuk op het forummaar niet in deze toestanden daarmee zeg ik niet dat je hier nu niet mag komenmaar ik chat liever met mensen die niet gedronken hebbenHet wordt zo een herhaling van zetten dan vind ik....snappieHet is niet persoonlijk, maar hoe de chat nu verloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: witteOk Erik dan geven we je vanaf nu geen aandacht meer. Morgen kom je terug en ik beloof je dat als je mee doet met de chat dat mensen reageren op je zonder dat je gedronken hebt. Weltrusten Erik:lips: Wat moet ik nu met deze reactie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Heeft Erik gedronken nu? Ik mis zeker iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik neem aan Erik dat je gedronken hebt...jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Misschien kun je eerst eens naar je eigen aandeel kijken Erik...Niet wij zetten die fles aan je mond, dat doe je ten aller tijde ten eerste altijd zelf.Forum kan een hulpmiddel zijn, maar je bent zelf verantwoordelijk voor wat je daarmee doet...Duik hier mn mandje weer droog in.Helaas ook voor mij weer dag 1 die erop zit en ga gestaag verder op het pad der woestijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: GewoonErikDat begrijp ik, maar ik hoop(te) ook op een klik zonder acute drinkbehoefte. Tot nu toe voel ik me een buitenstaander op het forum, maar zodra ik vertel dat ik aan het drinken ben krijg ik ineens allerlei aandacht....en dat snap ik gewoon niet Hier haak op in Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Truste blondieen succes met dag twee.Dag 1 is gelukkig weer gelukt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Lieve Mupke( ik weet dat je niet leuk vind als ik zeg lieve) ik vind zo jammer....ik ben iemand die altijd zegt iets maar niet blijf...misschien is tijd om meer te doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Geef niet op Witte...en geef zeker geen anderen de schuld voor mijn slipper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: witteHier haak op in Mup Dat had ik niet gezien. Erik, hoeveel heb je gedronken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ik denk dat je het zo moet zien, je komt bij een bedrijf werken waar de mensen al 20 jaar werken, dan voel je jezelf ook buitengesloten ook al zeggen ze, kom er bij zitten. je bent nou eenmaal nieuw en kent niemand. ik had het ook bij stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Sussana,Krijgt ie die GSM, ja he, toe nou...Welterusten nogmaals voor de rustzoekers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Dat weet ik Blondie.Daarvoor ben je gelukkig te ver in je proces.Dit komt ook goed, als je je maar weer laat steunenen dat doe je volgens mij wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik ken Erik niet eens..maar doe maar niet...het is niet de moeite waard...morgen de kater de schande..dat wil je niet hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Yep Witte, ik kan het niet alleen, maar ik moet het wel zelf doen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden