Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik heb mn taak gedaan voor morgenochtend:Dweltrusten allemaalLaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeJa, doe het er maar even mee Lenie. Welterusten, hoop je morgen te "zien".. En nu echt weg.. 'k heb vanavond niet gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeMaar het is wel juist Lenie Het is geen aanval op jou en al zeker geen ondermijnen van het uiterst slechte gevoel dat dat conflict met je kids met je doet. Borretje komt ook van ver dus het is ook niet op één twee drie gebeurt. Maar het is wel zo dat je als je eerlijk wil zijn naar jezelf er geen excuus is. Voor de meesten van ons is er geen enkel excuus een goede reden om te drinken. We voelen het alleen zo aan om één of andere reden en dat brengt je uit evenwicht. Drinken zou je nooit mogen doen omdat je je slecht voelt. Zelfs iemand die mindert moet zich aan deze ongeschreven regels houden drinken is voor mij een excuus..................nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Die zag ik nog net LenieHeel goed van je.Ga je ook je bed zo in??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ja....ga me hondjes er nog even uit gooien en dan lekker lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 trust witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Dat klinkt goed Lenie.Nog ff de frisse buitenlucht in en dan lekker naar je warme bed.Dan heb je vandaag ondanks het zo moeilijk is, jezelf toch herwonnen.Good for you!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 dank je....trust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Weltrusten Lenie en niet vergeten morgenochtend lekker te ontbijten he met de adb club;)Het draadje is al aangemaakt, kan ik lekker uitslapen...weltrusten voor straks en slaap lekkertot morgen!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden