Mupke Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 En welterusten aan de slapers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Mupkehier is een standaard persoon Avond luitjes. Standaardmaten? 60/90/60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnHé Lenie, 'k ben er nog hoor! Hoewel 'k ook zo wil gaan slapen... ik wil alleen maar zeggen dat als het leuk is ( muziek bv) dan zie of je hoor je weinig niemand.het is nu 23.03....pffff...normaal zegt men dus ajuus/ welterusten.en That's it!sorry dat ik het zeg.....ga me ook distantiëren van dit forumwant ik kan er even niet tegen dat er alleen maar negatieve berichten geschreven wordenik probeer positief over te komen....maar het werkt nietik ben ff weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Lang niet op het forum geweester is niet zo heel veranderdwel ben ik veranderdna een lange weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Maar Fleur... je hebt het mooi wel zelluf gedaan meis.. Echt wel.. HIHI.. had nog een heeeeeeeeeeeel stuk getiept, maar dit is ff genoeg hoor... Gooi al die complimentjes maar in je doosje... of zet ze op je lijstje van dingen die goed/mooi waren vandaag.. en doe er gewoon niets aan af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeStandaardmaten? 60/90/60 Yep, thats mie. Zus&zus, wat een dotjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Haa, kamillethee! Naar verluidt heeft 't vele heilzame eigenschappen. Krampstillend, rustgevend, vochtafdrijvend, huid zuiverend en wat niet al. Nou vooruit, een tweede glas dan nog maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Wat een scheet, al helemaal gezellig met zn allen op de bank, niet te geloven. Zowie is intens verliefd, en Wolfje mag gewoon lekker bij me zitten. Ze hoort gewoon bij onsMooi is dat, dat dat zo sterk is. Ik ga ze nu allebei uitlaten, dat wordt wel even een nieuwe ervaring met twee honden. Wolfje moet nog aan de lijn komende tijd, anders loopt ze misschien weg. Eens zien hoe dat gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: GunnHé Lenie, 'k ben er nog hoor! Hoewel 'k ook zo wil gaan slapen... ik wil alleen maar zeggen dat als het leuk is ( muziek bv) dan zie of je hoor je weinig niemand.het is nu 23.03....pffff...normaal zegt men dus ajuus/ welterusten.en That's it!sorry dat ik het zeg.....ga me ook distantiëren van dit forumwant ik kan er even niet tegen dat er alleen maar negatieve berichten geschreven wordenik probeer positief over te komen....maar het werkt nietik ben ff weg. mijn ervaring hierpffff.....tot snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: GunnHé Lenie, 'k ben er nog hoor! Hoewel 'k ook zo wil gaan slapen... ik wil alleen maar zeggen dat als het leuk is ( muziek bv) dan zie of je hoor je weinig niemand.het is nu 23.03....pffff...normaal zegt men dus ajuus/ welterusten.en That's it!sorry dat ik het zeg.....ga me ook distantiëren van dit forumwant ik kan er even niet tegen dat er alleen maar negatieve berichten geschreven wordenik probeer positief over te komen....maar het werkt nietik ben ff weg. Pardon Lenie... negatieve berichten/?? Toch even wat beter lezen ben ik bang meidje.Ik begrijp absoluut niet wat je bedoelt nu.. Er wordt hier zat posittiefs geschreven geloof ik... en waarom denk je dat jij niet positief overkomt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnHaa, kamillethee! Naar verluidt heeft 't vele heilzame eigenschappen. Krampstillend, rustgevend, vochtafdrijvend, huid zuiverend en wat niet al. Nou vooruit, een tweede glas dan nog maar. top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Lenieik wil alleen maar zeggen dat als het leuk is ( muziek bv) dan zie of je hoor je weinig niemand. Dat vind JIJ leuk. Ik vind er niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: GunnHé Lenie, 'k ben er nog hoor! Hoewel 'k ook zo wil gaan slapen... ik wil alleen maar zeggen dat als het leuk is ( muziek bv) dan zie of je hoor je weinig niemand.het is nu 23.03....pffff...normaal zegt men dus ajuus/ welterusten.en That's it!sorry dat ik het zeg.....ga me ook distantiëren van dit forumwant ik kan er even niet tegen dat er alleen maar negatieve berichten geschreven wordenik probeer positief over te komen....maar het werkt nietik ben ff weg. Wat je zegt slaat op niets. Ik heb geen enkel negatief bericht gelezen sinds je start van je gesprek vanavond. Je bent aan het kaatsen. Naar waar ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ze gaat steeds op de stoel zitten waar ik net gezeten heb, appart is dat....valt me echt op. Zowie is zwaan kleef aan, maar deze helemaal. ze volgt me echt aan mn voet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 makt ff niet uit.ben mega sjaggola ma...ben er van de week weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Woman.. wat een ervaring moet dat zijn.. Helemaal mooi.. en wat een @#$@#$ baas moet dat zijn geweest.. Ongelooflijk.. maar wat een mazzel heeft Wolfje... Mens mens mens.. petje af voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 We zijn allemaal wel eens chagerijnig. geen reden om dat op de groep af te reageren toch?Ik stoor me aan jouw verongelijkte toon die je regelmatig hebt als 'we' niet reageren zoals jij wilt.Tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniemakt ff niet uit. ben mega sjaggo la ma...ben er van de week weer Ga jij drinken?? Lijkt misschien een tekort aan vertrouwen in jou maar je bent echt aan het kaatsen nu..en dat baart me zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: womanZe gaat steeds op de stoel zitten waar ik net gezeten heb, appart is dat....valt me echt op. Zowie is zwaan kleef aan, maar deze helemaal. ze volgt me echt aan mn voet FOTO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 halootjes allemaal,ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Hallootjes terug Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 lama.....ben bloed chagerijnig...tot morgen ...of volgende week ...ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Allez dan Eentje voor Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeStandaardmaten? 60/90/60 Ik lees nog even terug en zie het nu pas goed.Ben je helemaal van Lotje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Hm , die maten had ik ook al gezien... waren inderdaad ooit de ideale standaardmaten... Heb ik nooit aan voldaan.. en zal er ook nooit aan voldoen.. Slaat ook nergens op volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden