Spring naar bijdragen

vrijdag 3-6


igor

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Mupke

Yvonne, moest jij niet gaan werken? Ik wil me er niet mee bemoeien, maar ehhh ....



Hihi, ja Mups, ik ga wat vaart maken hier...
Zat zelf ook al te denken dat ik maar eens in beweging moet komen..
Wel een beetje lief doen tegen Fleur he?? ;)

Ik heb het ook op mijn mp3 speler staan Fleur..
Toch maar eens kijken of ik het weer aandurf..
Loop wel op de loopband in de sportschool, maar dan heb ik gewone muziek op..
Ik had het altijd bij buiten lopen op... maar durf niet meer zo goed buiten te lopen sinds ik een pittige zweepslag heb gehad een poosje geleden..
Ga het toch weer proberen..

En nu.. Von ... wegwezen...
Luitjes, maak er wat van he vandaag?? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen allemaal, sorry dat ik zomaar inbreek. Hoop dat het goed gaat met iedereen hier. Ik zal vandaag even terug lezen.
Hier gaat het super, nu 3 weken en 1 dag. Ik zit weer in mijn eigen huisje ipv bij mijn ouders en begin de draad van mijn leven weer op te pakken.
Gister mijn ex/vriend gezien en dat gaat weer helemaal goed komen, maar kost tijd.
Heerlijk om weer nuchter en vrolijk te zijn. Ik wil hiermee absoluut niet wegmaken dat het een moeilijke weg is en dat ik weet dat ik er nog
lang niet ben, maar het begin is er!!!
Liefs Niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Yvonne
quote:


Originally posted by: Mupke



Ik had het altijd bij buiten lopen op... maar durf niet meer zo goed buiten te lopen sinds ik een pittige zweepslag heb gehad een poosje geleden..



Dat heb ik weer gemist denk ik :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Niets

Goeie morgen allemaal, sorry dat ik zomaar inbreek. Hoop dat het goed gaat met iedereen hier. Ik zal vandaag even terug lezen.


Hier gaat het super, nu 3 weken en 1 dag. Ik zit weer in mijn eigen huisje ipv bij mijn ouders en begin de draad van mijn leven weer op te pakken.


Gister mijn ex/vriend gezien en dat gaat weer helemaal goed komen, maar kost tijd.


Heerlijk om weer nuchter en vrolijk te zijn. Ik wil hiermee absoluut niet wegmaken dat het een moeilijke weg is en dat ik weet dat ik er nog


lang niet ben, maar het begin is er!!!


Liefs Niets




SUPER!!!!!!!!!!!!!!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertine en Max,
Jullie verhalen zijn helaas ook voor mij heel herkenbaar.

Het is meer een onderliggend verdrietig gevoel. Een gevoel dat ik ondanks de liefde, die ik ervaar van de mensen om me heen, niet werkelijk met anderen verbonden ben, dat ik niet echt mee doe, maar meer een toeschouwer ben.
Drank had daar een wisselende rol in. Alcohol gaf me dat gevoel van verbondenheid wel, maar ik kon er erg overdreven door worden: overdreven aardig, overdreven boos en overdreven verdrietig.
Gelukkig had ik wel zoveel taken in mijn leven en meestal ook genoeg verantwoordelijkheids gevoel daarin, dat ik ook heel veel nuchtere momenten had.
De laatste jaren liep het drankgebruik, ook door de combinatie met AD, uit de hand. Ik was me daar van bewust en ik heb met wisselend succes proberen te minderen.
Uiteindelijk ben ik vanaf kerst 2010 er bewust naar toe gegroeid om te stoppen en op 02-04-11 ben ik gestopt.
Nu ik dus helemaal niet om mijn verdrietige gevoel heen kan, realiseer ik me steeds meer dat ik me verwijderd voel van wie ik werkelijk ben. Die verwijdering is al heel jong begonnen.
Ik las op een sprituele inzichtkaart (verzameld door Dick Nijssen) een spreuk, die erg goed weer geeft
waar ik nu mee bezig ben:" Ik hoef niet anders te worden, ik hoef me alleen maar te herinneren wie ik werkelijk ben "
Voor mijn gevoel komen er nu af en toe stukjes naar boven van 'mijn essentie' Wie weet wat dat nog gaat opleveren?
In de praktijk is het trouwens niet alleen maar kommer en kwel. Met een deel van mijn wezen kan ik echt wel plezier hebben.
Nu niet drinken en op een andere manier naar mezelf kijken, leren ook van de ervaring van anderen hier op dit forum, levert positieve gevoelens op.
Ik vind het ook heel waardevol, zoals mensen hier open zijn over zichzelf.

Bolletje, We kunnen inderdaad God of de omstandigheden niet de schuld geven. We hebben altijd de keus hoe we met de omstandigheden omgaan. Wel zijn sommige mensen daar zwaarder in belast dan anderen. Ik vind dat je dat heel zuiver hebt geformuleerd, dank je wel.
Heftig, wat je bij je partner ervaren hebt.

Fleur al een tijdje denk ik: " Petje af hoe Fleur kritiek geeft" Je gaat de confrontatie niet uit de weg. Je
blijft echter wel kwetsbaar.

Gunn, de eerste twee weken van het stoppen vond ik lichamelijk en geestelijk zwaar. Nuvoel ik me, ondanks confrontatie met negatieve gevoelens, wel beter.

Ik heb natuurlijk niet alle mensen genoemd, maar nogmaals ik leer veel van het forum en leef in gedachten als het niet goed gaat met iemand altijd mee, zonder daar trouwens mezelf in te verliezen.

Een fijne dag allemaal

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechte nacht gehad
Na 3 uur slaap met koorts wakker, voelde me heel raar. Angstig. Dacht dat ik om half 6 iemand hoorde met een schuurmachine.
Gelukkig heb ik oefeningen om mn zintuigen in balans te krijgen. Die heb ik zojuist meteen maar weer even gedaan.
Gister onderweg naar huis een gesprekje gevoerd op het busstation met een bijzonder aangenaam herenpersoon. Wat me opviel is dat ik erg ontspannen was en rustig en heel goed bij het gesprek was. Normaal ga ik er dan "uit" en bekijk ik de boel ergens veilig vanuit een plekje hoog in de lucht. maar nu bleef ik erbij, en dat was echt een hele prettige ervaring :D
Nu dat slapen nog...
Maar ja ik weet heel goed wat de trikker was. De man die me gister in de stad aansprak. Bijzonder onveilig. Ik draag tegenwoordig een zonnebril omdat ik een rood oog heb. Die blijf ik dragen. Prima om je achter te verschuilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen,

Grillige Gunn meldt zich weer even. Nee nee, geen klaagwaterval deez' keer. 'k heb netjes m'n Diazepammetje ingenomen. Dat spul werkt verdullemes goed! 'k mag 't dan ook niet langer dan twee weken gebruiken van m'n huisarts. 't is zeer verslavend en kan depersonalisatie in de hand werken. Goed, 'k ga eerst nu even wandelen in 't naburige parkje. Als 'k terugkom, begin 'k met warm eten klaarmaken. Chili Sin Carne. Yummy!

Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou van complimenten :D


Igooooooooooooooooorrrr???? Mama heeft koekjes voooooooooor jouuuuuuuuu....
Poes poes poes poes poes...kom ze dan halen....
Alle gekheid op een stokje. Ik weet dat je door een moeilijke periode heengaat nu maar laat je niet kisten meid. Het is natuurlijk veel gemakkelijker om die pint aan je lippen te zetten en op die manier wat rust te vinden. Misschien verlies je er zelfs niet zoveel mee op korte termijn.
Maar vergeet niet hoe sterk en dapper je al bent geweest. Laat de situatie je er niet onderuit halen hoor :(.
Kom op! Zet die handel opzij..hou langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Dat wil je niet nog eens een keer doorgaan.
Dikke kus voor jou.
En als ik op iemand moet komen meppen?? I got your back babe :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
albertina

Ingri,




dank je wel voor het delen.


:present:
.






Fleurtje,




ik sluit me helemaal bij Ingri aan,


Je oprechte berichtjes medeleven en scherpzinnigheid


vind ik geweldig!!!


Echt, je hebt een virtueel plekje in mijn hart.


:heart:





Oooooooo :$. Dank je wel :heart:
Die zijn voor in mijn doosje :). Dat ik nog niet heb maar echt dringend moet maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

'k heb even een luchtige culinaire (Ahum!) vraag.
'k maak een Chili sin Carne, maar 'k wil 'm niet te droog hebben. 't moet een beetje een saus worden voor over de rijst. Hoe kan 'k dit 't beste doen? Hij moet ook weer niet té drassig worden, overigens.

BVD,
Gunn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...