Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ook 'k ga slapen nu. Truste, mensen!ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hallo allemaal, das lang geleden, maar ik wil graag weer meedoen.Vandaag dag 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Nou, spannende nacht wordt hetheb de luiken dichtgedaanDonker=slapen, toch....ik hoop echt dat het goed gaat, maar ik geef het een paar nachten. Maar het zou wel aardig zijn voor de buren in 1x stil. Kan ik morgen mn atelier schoonmaken, omdat ik dan de slaapkamer niet hoef te ontharen Duimen dus. ik hoop dat ik morgen met goed nieuws kom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Truste Woman, Hallo Pippie, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hoi Woman, slaap lekker, ik zie dat je een ander koppie hebt.Staat je goed hoor!!Dank je wel Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden