albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Stillekes hier, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Welkom MarQJe profiel staat open dit kun je veranderen door even een bericht te sturen aan vertel dit de moderators Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Tina:heart:Ben er weer en nog maar ga sluiten want word gek van die computerben soms ineens weg want dan loopt ie vast of ik krijg een blauw scherm met een waarschuwingmet niet drinken gaat het goedtruste voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Albert,houden zo hoor!En snel een andere PC aanschaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaStillekes hier, Ja, ik zat mijn zonden te overdenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: Shahirequote: Originally posted by: albertinaStillekes hier, Ja, ik zat mijn zonden te overdenken Ben je daar nu al mee klaar of ga je hier dit weekeindeen daarna gewoon mee verder??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik denk dat het nog wel even kan duren, ik heb er namelijk enorm veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeigor..nee bij jou durf ik ze niet te brengen hoor...en fleur was eerst na jopie :o :oMoi??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik was vast hééééééééééééééél dronken toen ik ja zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Geen nachtbrakers vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik meld me ook weer eens, droog en wel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: NietsIk meld me ook weer eens, droog en wel!!! Je gaat als een trein hé Niets! Super!!Hoe is het met het ventje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk was vast hééééééééééééééél dronken toen ik ja zei Dan was dat al heeeeeeeeeeel lang geleden, geloof er niks van Doen we meteen die van mij er ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Nu ruim 7 weken!!! Met ups en downs hoor, zal niet zeggen dat het makkelijk is. Maar wel een goede stok achter de deur. Ben nog niet alles kwijt gelukkig.Mijn vriend/ex komt morgen bij me voor een tweede eerste date (klinkt raar) We zouden dit weekend weer een eerste date hebben, maar tussendoor is hij ook nog langs geweest, dus helemaal goed! Ben wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen.Maar hoe gaat het met Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hai Niets, lekker dat het zo goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hier nog een laatbloeier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 7 weken alweer Niets! Zo wat gaat dat evengoed snel joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: Shahirequote: Originally posted by: fleurtjeIk was vast hééééééééééééééél dronken toen ik ja zei Dan was dat al heeeeeeeeeeel lang geleden, geloof er niks van Doen we meteen die van mij er ook bij Hey dat is hier geen crèche zenne! Heb ik niet eens het plezier gehad ze te maken en heb ik er ineens negen op mijn dak..hallooooooo tokioooooooo..Hell no!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D gezellig zo'n groot gezin Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: NietsNu ruim 7 weken!!! Met ups en downs hoor, zal niet zeggen dat het makkelijk is. Maar wel een goede stok achter de deur. Ben nog niet alles kwijt gelukkig. Mijn vriend/ex komt morgen bij me voor een tweede eerste date (klinkt raar) We zouden dit weekend weer een eerste date hebben, maar tussendoor is hij ook nog langs geweest, dus helemaal goed! Ben wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen. Maar hoe gaat het met Fleurtje? Geweldig! Spannend hé dat daten..zelfs al is het met je liefje..Het is natuurlijk helemaal anders nu. Kan me zelf nog niet zo goed in een relatie voorstellen. Drank heeft er ook altijd in meegespeeld. Niet in de zin dat het de relaties kapotsloeg maar je bent toch altijd een ietsiepietsie anders met drank op. Jullie moeten elkaar terug verkennen..Leuk! Met mij gaat ie goed Niets . Soms nog een beetje op dool maar ik kom er wel met de juiste mensen om me heen en een beetje kracht uit mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: Shahire:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D gezellig zo'n groot gezin Fleur!! Gezellig???Dat schreeuwt, jankt, roept, breekt af en eet vast nog al mijn koekjes op..Ik krijg al hoofdpijn van de mijn en dat is er nog maar eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Slaap lekker Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hi Sha, ja gaat snel he 7 weken alweer. Gaat goed!!! Refusal is wel een stok achter de deur hoor. Hoe is het met jou? Albertina, hoe is het met je? En met je vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 BOEH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden