snoepje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 sha.......rustig blijven.....in en uit ademenzo ik ga douche..jongste kind ga zo voor twee weken weghet wordt dan heel rustig in huis...dus kom veel op het forum denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtje over zijnen gouden magnum HHHmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Vonneke, sent items geleegd maar nog doet ie het niet dus ik wacht nog even en anders meld ik het wel.En Will, tot 10 tellen lukt me gewoon even niet.Ik ga gewoon weer even hier uitloggen en maar rustig koffie drinken,misschien heb ik mijn wekker wel gewoon te vroeg gezet dat het daar door komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 ik ga zo maar eventjes naar de sportschool. yvonne ga je mee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Snoep, morgen A'dam hè? Wie weet kom ik je wel toevallig tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 marQ ben je nu niet een beetje trots, dat je het gewonnen hebt van de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Maarru lieve Sha... geen pb kunnen versturen is jammer , maar het zou nog veeeeeeeel erger zijn als je hier geen berichtjes kon neerzetten toch Straks nog even proberen misschien... en anders toch tactive maar even op de nek springen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 hmmmm, wilde eigenlijk niet... maar je hebt gelijk... het MOET gewoon.. Okeeeeeeee ik ga ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Marq heerlijk dat je nu lekker aan een ontbijtje kunt zitten en ervan kunt genieten he? En Snoep, lekker van je rust genieten .... en lekker veel hier komen als je daar zin in hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hoe laat ga je Igor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Vijf op een rij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjesha.......rustig blijven.....in en uit ademen zo ik ga douche..jongste kind ga zo voor twee weken weg het wordt dan heel rustig in huis...dus kom veel op het forum denk ik Spannend zo je kind weg doen voor twee weken! Bij mij altijd een gevoel van jieeeeeeehaaaaa en ooooohhhhhh nee.Komt wel goed..toch beetje proberen te genieten van de rust. Gaat zeker beter meevallen dan je denkt!*spelfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ja ja Von, ik blijf gewoon wel hier een beetje in de buurtkan ik mooi naar buiten kijken hoe mijn was droogt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Kinderen vonden het vroeger hier altijd grooooot feest om bij oma te gaan logeren.. Ze woonde een flink eind hier vandaan, dus was echt helemaal weg dan. Hoefde me geen zorgen te maken of ze het wel naar hun zin hadden en ik genoot ook van de rust.Alleen hoorde ik de eerste avonden telkens een stemmetje van boven dat mij riep "mahaaaam'.... wilde ik al opstaan om te gaan kijken en dan realiseerde ik me dat ze bij oma was, hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hm, schijnt bij jou de zon Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Dus jij zag ze een beetje vliegen vonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Altijd Fleur, dat weet je toch Maar was zo gewend dat ze boven lagen te slapen.... Dat ik ze gewoon hoorde terwijl ze er niet waren, wende na een dag of twee gelukkig wel hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 @ igor.......ja kan idd wel trots zijn dat ik niet toegeven heb@ yvonne, toch lekker dat ik niet zo brak ben smorgens en lekker koffie kan drinken en wat eten zonder ziek te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ja heerlijk Marq.. Nou, dan kun je eigenlijk ook wel mee naar de sportschool zo toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: YvonneHm, schijnt bij jou de zon Sha? In welk opzicht Von? Beetje humor in deze tijd van het jaar moet kunnen hahabuiten waait het, wolken hier en daar maar toch met zon erdoormijn was moet droog dus het moet zo blijven voorlopig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Okee dan... hier hetzelfde... Na ja.. als de zon maar in je hartje schijnt... Maar dat kan ook niet altijd he? Ik blaas een hartjeszon jouw kant uit: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 nou..............ha ha dat is wel heel fanatiek van je op de zondag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Dank je Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Als je er eenmaal aan gewend bent marq is het hartstikke lekker.. Heb alleen wel atijd nog een schop onder de kont nodig om te gaan.. Oftewel zo'n nonchalant neergezette vraag van Igor En volgens mij is zij er al vandoor... Hm, nog tien minuutjes dan ga ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik ga ook maar eens iets doen..poetsen ofzo...wat heb ik een saaaaaai leven zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden