fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Dan moet je eerst zoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 We hebben voor vandaag een dealtje = pact afgesloten. WijfieBorretjePrimulaSnoepieDesiWitteWel melden he dames, anders heeft het pact geen zin/nut.Ik ben vanavond laat thuis, maar ik kom me ook melden:DLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 met tong Mup, anders geldt t niet.Dusssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Witte is naar de Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: wittemet tong Mup, anders geldt t niet. Dusssssssss Toevallig ben ik daar dol op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWitte is naar de Joris Echt niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeWitte is naar de Joris Echt niet!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik ben blij je weer even te treffen Fleur. Helaas was ik juist van plan uit te loggen. Maar jij gaat nog wandelen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Kaartenhuis donderd hier in elkaar. Mijn lieve kind opgehaald van het vliegveld. Thuis hem alles eerlijk verteld..... Compleet overstuur. Partner zit er als een zoutzak bij... en verteld hem dat we gewoon op zoek kunnen naar een nieuw huis. Goed dat wisten we al..... Wat een * zooi, en dat door een paar van die *biertjes tegen afspraak in. Hij vergeet dat hij zelf vaker wat inschonk zonder dat ik er maar naar taalde.... en ontneemt zijn verantwoording. Hij zegt nu dat hij het heeft aan zien komen, en dat mensen hun zorg hadden uitgesproken hieromtrent.... Nu het te laat is hoor ik dit pas!!!!!!!!! Nu ik pas erachter ben dat ik wel degelijk een alcoholist ben! EN NEEJ IK GRIJP NIET NAAR DE FLES! Dat zou verdomde makkelijk zijn. Ik ga knokken voor een toekomst met mijn zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Wandelen??? Ikke??Hey ik jog hoor ..Pestkop! Nee morgen is het de volgende les..ben nu ff tussendoor bezig met mijne zweed (op facebook wel te verstaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Snoepje, lekker ding van me: je weet dat dit voorbij gaat he? nee dat weet ik niet mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Wel behoorlijk flauw van je partner dat ie nu met zulke uitspraken afkomt Dewa.Echt flauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWandelen??? Ikke?? Hey ik jog hoor .. :D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeSnoepje, lekker ding van me: je weet dat dit voorbij gaat he? nee dat weet ik niet mupke Echt niet? Dit is toch niet de eerste keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik begrijp het niet. Je gaat op zoek naar een ander huis omdat je bier gedronken hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWel behoorlijk flauw van je partner dat ie nu met zulke uitspraken afkomt Dewa. Echt flauw Jah, maar goed ik snap dat wel. Hij is teleurgesteld dat ik de fout inging. Alleen.... zo makkelijk de handen er vanaf trekken????? Ik ben nooit agressief geweest, heb niemand fysiek mishandeld, dronk zeker niet elke dag, en al helemaal niet de hele dag. Ik kan er domweg niet tegen. Na twee glazenvodka-j'us lag ik voor pampus... okee ook niet gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk begrijp het niet. Je gaat op zoek naar een ander huis omdat je bier gedronken hebt? Ik zal wel moeten, we worden eruit gezet... Ik dronk woensdag bier omdat ik met de kat met spoed naar de dierenarts was geweest. Tja ik weet het... een excuus om iets te drinken. Ik kon het op dat moment niet handelen dat ik weer een dierbare zou kunnen verliezen. Dus er stonden wat flesjes Wiekse Rosé in de koelkast, die per ongeluk alcohol bevatte (lijken erg op elkaar, alcoholvrij en met). Dus ik ging de fout in om de spanning te ontladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Had hij al eerder aangegeven dat hij het een probleem vond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: dewaanzinnigequote: Originally posted by: MupkeIk begrijp het niet. Je gaat op zoek naar een ander huis omdat je bier gedronken hebt? Ik zal wel moeten, we worden eruit gezet... Ik dronk woensdag bier omdat ik met de kat met spoed naar de dierenarts was geweest. Tja ik weet het... een excuus om iets te drinken. Ik kon het op dat moment niet handelen dat ik weer een dierbare zou kunnen verliezen. Dus er stonden wat flesjes Wiekse Rosé in de koelkast, die per ongeluk alcohol bevatte (lijken erg op elkaar, alcoholvrij en met). Dus ik ging de fout in om de spanning te ontladen. Ik heb wat moeite dit te geloven. Je kon het niet handelen dus greep je naar de Wiekse. En je wist niet dat er alcohol in zat. Waarom greep je niet naar de cola? Of ontlaadt alcoholvrij Wiekse beter dan alcoholvrije cola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHad hij al eerder aangegeven dat hij het een probleem vond? Jah we hadden er wel eens bonje over gehad. En ik was al in therapie geweest. Maar we vonden het beiden wel kunnen op een terrasje of tijdens een diner een glaasje te drinken...... Stom valkuil nr. 1. Ik mocht mij trouwens van mijn therapeut ook geen alcoholist noemen, hetgeen achteraf natuurlijk eenbeetje dom is. Ik wilde het nml. dolgraag geloven dat ik het niet was. Maar alcohol is sterker dan mijn wil, pas nu ik zie dat ik toch echt wel een alcoholist ben............ gaat mijn wil winnen! Te laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: dewaanzinnigequote: Originally posted by: MupkeIk begrijp het niet. Je gaat op zoek naar een ander huis omdat je bier gedronken hebt? Ik zal wel moeten, we worden eruit gezet... Ik dronk woensdag bier omdat ik met de kat met spoed naar de dierenarts was geweest. Tja ik weet het... een excuus om iets te drinken. Ik kon het op dat moment niet handelen dat ik weer een dierbare zou kunnen verliezen. Dus er stonden wat flesjes Wiekse Rosé in de koelkast, die per ongeluk alcohol bevatte (lijken erg op elkaar, alcoholvrij en met). Dus ik ging de fout in om de spanning te ontladen. Sorry ik schrijf iets te emotioneel, en derhalve niet duidelijk. Ik wist dat er alcohol inzat, maar ik had in eerste instantie het verkeerde gekocht. Ik dronk bewust..... ik wilde instante verdoving! Ik heb wat moeite dit te geloven. Je kon het niet handelen dus greep je naar de Wiekse. En je wist niet dat er alcohol in zat. Waarom greep je niet naar de cola? Of ontlaadt alcoholvrij Wiekse beter dan alcoholvrije cola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: snoepjeSnoepje, lekker ding van me: je weet dat dit voorbij gaat he? nee dat weet ik niet mupke Echt niet? Dit is toch niet de eerste keer? ben nog nooit zolang gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik ga een tv avondje doen. Kom misschien later nog even kijken hier. Zo niet: alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 het langste is denk ik twee weken dat ik ooit gestopt ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden