Spring naar bijdragen

22 juli 2011


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kaartenhuis donderd hier in elkaar. Mijn lieve kind opgehaald van het vliegveld. Thuis hem alles eerlijk verteld..... Compleet overstuur. Partner zit er als een zoutzak bij... en verteld hem dat we gewoon op zoek kunnen naar een nieuw huis. Goed dat wisten we al..... Wat een * zooi, en dat door een paar van die *biertjes tegen afspraak in. Hij vergeet dat hij zelf vaker wat inschonk zonder dat ik er maar naar taalde.... en ontneemt zijn verantwoording. Hij zegt nu dat hij het heeft aan zien komen, en dat mensen hun zorg hadden uitgesproken hieromtrent.... Nu het te laat is hoor ik dit pas!!!!!!!!! Nu ik pas erachter ben dat ik wel degelijk een alcoholist ben!

EN NEEJ IK GRIJP NIET NAAR DE FLES! Dat zou verdomde makkelijk zijn. Ik ga knokken voor een toekomst met mijn zoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Wel behoorlijk flauw van je partner dat ie nu met zulke uitspraken afkomt Dewa.


Echt flauw



Jah, maar goed ik snap dat wel. Hij is teleurgesteld dat ik de fout inging. Alleen.... zo makkelijk de handen er vanaf trekken????? Ik ben nooit agressief geweest, heb niemand fysiek mishandeld, dronk zeker niet elke dag, en al helemaal niet de hele dag. Ik kan er domweg niet tegen. Na twee glazen
vodka-j'us lag ik voor pampus... okee ook niet gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

Ik begrijp het niet. Je gaat op zoek naar een ander huis omdat je bier gedronken hebt?
:huh:



Ik zal wel moeten, we worden eruit gezet... Ik dronk woensdag bier omdat ik met de kat met spoed naar de dierenarts was geweest. Tja ik weet het... een excuus om iets te drinken. Ik kon het op dat moment niet handelen dat ik weer een dierbare zou kunnen verliezen. Dus er stonden wat flesjes Wiekse Rosé in de koelkast, die per ongeluk alcohol bevatte (lijken erg op elkaar, alcoholvrij en met). Dus ik ging de fout in om de spanning te ontladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
dewaanzinnige

quote:


Originally posted by:
Mupke


Ik begrijp het niet. Je gaat op zoek naar een ander huis omdat je bier gedronken hebt?
:huh:





Ik zal wel moeten, we worden eruit gezet... Ik dronk woensdag bier omdat ik met de kat met spoed naar de dierenarts was geweest. Tja ik weet het... een excuus om iets te drinken. Ik kon het op dat moment niet handelen dat ik weer een dierbare zou kunnen verliezen. Dus er stonden wat flesjes Wiekse Rosé in de koelkast, die per ongeluk alcohol bevatte (lijken erg op elkaar, alcoholvrij en met). Dus ik ging de fout in om de spanning te ontladen.



Ik heb wat moeite dit te geloven. Je kon het niet handelen dus greep je naar de Wiekse. En je wist niet dat er alcohol in zat. Waarom greep je niet naar de cola? Of ontlaadt alcoholvrij Wiekse beter dan alcoholvrije cola?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Had hij al eerder aangegeven dat hij het een probleem vond?



Jah we hadden er wel eens bonje over gehad. En ik was al in therapie geweest. Maar we vonden het beiden wel kunnen op een terrasje of tijdens een diner een glaasje te drinken...... Stom valkuil nr. 1. Ik mocht mij trouwens van mijn therapeut ook geen alcoholist noemen, hetgeen achteraf natuurlijk een
beetje dom is. Ik wilde het nml. dolgraag geloven dat ik het niet was. Maar alcohol is sterker dan mijn wil, pas nu ik zie dat ik toch echt wel een alcoholist ben............ gaat mijn wil winnen! Te laat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

quote:


Originally posted by:
dewaanzinnige


quote:


Originally posted by:
Mupke




Ik begrijp het niet. Je gaat op zoek naar een ander huis omdat je bier gedronken hebt?
:huh:








Ik zal wel moeten, we worden eruit gezet... Ik dronk woensdag bier omdat ik met de kat met spoed naar de dierenarts was geweest. Tja ik weet het... een excuus om iets te drinken. Ik kon het op dat moment niet handelen dat ik weer een dierbare zou kunnen verliezen. Dus er stonden wat flesjes Wiekse Rosé in de koelkast, die per ongeluk alcohol bevatte (lijken erg op elkaar, alcoholvrij en met). Dus ik ging de fout in om de spanning te ontladen.



Sorry ik schrijf iets te emotioneel, en derhalve niet duidelijk. Ik wist dat er alcohol inzat, maar ik had in eerste instantie het verkeerde gekocht. Ik dronk bewust..... ik wilde instante verdoving!




Ik heb wat moeite dit te geloven. Je kon het niet handelen dus greep je naar de Wiekse. En je wist niet dat er alcohol in zat. Waarom greep je niet naar de cola? Of ontlaadt alcoholvrij Wiekse beter dan alcoholvrije cola?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...