toine Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ik slik geen refusal meer, heb ik niet meer nodig, maar toen ik dat vroeger slikte kon ik echt meerdere dagen niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 GoedenmiddagFf bijgelezen..Is flink balen Isa..of ie plots van je alcoholprobleem weet omdat je zwaar uit de bocht bent gegaan weet ik nog zo niet hoor. Of je moest het zelf hebben gezegd. Ik ging in mijn jongere jaren in het weekend wel meer héél zwaar uit de bocht en ook mijn vrienden toch was er toen nog geen sprake van alcoholafhankelijkheid bij mij en al zeker niet bij mijn vrienden. Maar dat maakt weinig uit natuurlijk.Hij is vast geschrokken van je actie en moet het zelf wat laten bezinken. Kan me voorstellen dat je een beetje in paniekmodus bent nu. Yoghurtdingentjes? Nog nooit tegengekomen denk ik..Indeed slikken die pil Gaby! Begrijp niet goed waarom je dat niet consequent neemt..*was een naam vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Sluit ik me ook maar aan bij het dagpact,doe je ook mee Isa?De DAGPACT voor ZONDAG 24 JULI TOT NU TOE: Joris Susana Mupke An Bol Shahire Sowhat GabySluit maar aan hoor. De rij kan nog veeeeeel langer worden. Plek zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Indeed slikken die pil Gaby! Begrijp niet goed waarom je dat niet consequent neemt.. Fleur, dat zal wel zijn omdat ''iets'' in mij die roes wil :$maar hij zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa, adem innnnnnnnnn, adem uitttttttttt.Bellen of iets anders gaan doen en het heeft geen zin jezelf gek te maken.Als je maar niet gaat drinken want dat schiet helemaal niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa,je maakt jezelf gek.Probeer iets te ondernemen,je kan geen gedachten voor een anderinvullen.Nu ben ik natuurlijk wel een oude mutsmaar wat je nu doet is niet helpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Niet veel goeds denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Beter GabySorry hoor dat ik je ff een schop onder je kont gafMaar je kwam "alcoholtechnisch" gezien nogal erg labiel over op me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Het kan zoveel betekenen Isa..Zoals Tien zegt, je kan het moeilijk voor hem invullen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa, ga ff een rondje wandelen misschien kalmeer je dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik begin aan mijn derde ijsje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: witteBeter Gaby Sorry hoor dat ik je ff een schop onder je kont gaf Maar je kwam "alcoholtechnisch" gezien nogal erg labiel over op me. nee Witte, bedankt juist, want ik zat er inderdaad ernstig over te denken hoor, was zo'n wel/niet situatie, en nu is het dus niet! Dus ja was/ben behoorlijk labiel alcoholtechnisch gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: AnIk begin aan mijn derde ijsje... Ik aan mijn derde koekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa, klinkt als iemand met een kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 De DAGPACT voor ZONDAG 24 JULI TOT NU TOE: Joris Susana Mupke An Bol Shahire Sowhat AlbertRemmoGaby Sluit maar aan hoor. De rij kan nog veeeeeel langer worden. Plek zat. Hé Gaby je had mij er zo maar uit geknikkerd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Die mannen ook die maken ons helemaal krankjorum op zn tijd!!!!Of.... laten we ons krankjorum maken????THATS THE QUESTION????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Tja witte...ik heb geen liefje ....maar zelfs zonder weet ik wel dat ze soms HEEL vervelend zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 En nee het is hun schuld ...rare wezens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 e mag natuurlijk jezelf ALTIJD bij de DAGPACT zetten. Gewoon plakken/knippenen jezelf ertussen zettenJorisSusanaMupkeAnBolShahireSowhatGabyAlbertRemmoRapilos (Joris: en ja graag voor ondersteuning)Als je je hebt aangesloten en je mist je naam hierboven,doe even een quote en zet jezelf er tussen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 AR had ik zo goed gekeken of ik wel de laatste lijst had geknipt, toch niet dus niet gaan drinken hoor, ik deed het niet express, heel erg sorry, kan ik het goedmaken met een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 geaccepteerd Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeEn nee het is hun schuld ...rare wezens ZO IS HET MAAR NET! ik ga ook een ijsje pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ohhh eh mannen van het forum jullie bedoelde ik natuurlijk niet he met alle mannenDaar vallen jullie automatisch buiten:DIk heb er ook geen 1 Fleur maar zelfs op de zoektocht wordt je er afen toe krankjorum van hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik ga jullie voor nu even latenlog later wel weer intot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden