AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa, ben je wel klaar voor vaste verkering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 anders stuur ik die vogels wel op haar af haha, mogen ze daar gaan glijen....... grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa, inderdaad zoals Witte zegt, ga iets zinnigs doen.Nu trek je jezelf alleen maar verder in de put Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hoi An:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 @Isa ik kan niet voor een ander spreken, wel weet ik dat afkicken heel zwaar KAN zijn, misschien eerst daar al je aandacht op richten? Ik merk dat nu ik weer problemen heb met mijn ''relatie'' dat ik zo graag wil drinken, stond net met zo'n vies blikje vodka/orangejuice in m'n handen, heb het leeggegooid, dus voor nu weer even opgelucht, maar dit is voor mij weer zo'n dag met een heel gevecht, voor sommige is dat makkelijker met een partner die ze ondersteunt, mijn partner begrijpt het niet zo, dus kan me niet echt ondersteunensoms denk ik dat het zonder alle ''struggels'' die relaties mij brengen me makkelijker af zou gaan, of zal ik dan weer andere triggers hebben?ach als ik het antwoord wist.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ha AR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Heee AR, wat leuk om je weer te zien(mogelijk is de reden niet zo leuk)Hoe gaat het met je??en blijf je nu komen of is dit weer een eenmalige actie van je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ik wou dat ik twee hondjes was " konden we gezellig samen spelen" briljant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 lekker soepje gemaakt, ik moet wel eten, mezelf daar toe aanzetten, dat vermindert de trek weer iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Gaby ff vraagje:Heb je je refu geslikt vandaag???Zo ja, top!Zo nee, zou je dat niet als de wiedeweerga gaan doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hoi Isa,het enige wat je kan doen om je onrustde baas te worden is de telefoon pakken enbellen.Met sms bereik je niet zoveel,dat is ook de makkelijkste weg, smsen.Wil je dat niet ga dan je gedachten verzetten of,probeer dat in elk geval.Door het afwachten en je afvragen hoe het nu zitword je alleen maar onrustiger.En wat hij denkt of zal denken, dat weet ik niet.Als je duidelijkheid wilt,gewoon bellen.Hoe eng je dat ook vind.@aanp. letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hoi Witte,Blijf wel komen nu, heb een gereviseerde pc gekocht ik blijf nu tenminste gewoon ingelogd en ik krijg ook geen blauw scherm meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ohh ja, idd het lag aan je piecieWas ik ff kwijtARNou beter dan dat je hier weer komtik miste je yoghurt berichtjes nl;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Heb je het al geprobeerd Isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 What other people think of you is none of your businessdees vond ik zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 AR, we beginnen gewoon weer bij het begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ja idd met elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa,waarom vragen of je mag bellen?Dat is toch niet nodig?Ik begrijp dat je je schaamt,maar jij bent toch de baas over jezelf en jij bepaaltof je belt of niet.Zo geef je de regie uit handen en blijf je maarwachten en neemt je onzekerheid toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Witte ik heb mijn refu inderdaad nog niet geslikt, ik weet het zou ik moeten doen, ga nu eerst even op mijn spijkermatje liggen, kijken of ik wat rustiger wordt, of nee Witte je hebt gelijk, ik ga hem NU slikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Albertina, nog even over jouw vakantie.Zou je met je vader kunnen gaan?Of gaat dat niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 GABY...... gewoon die pil nemen, ben je vandaag tenminste veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Nee An,dat gaat niet meer,hij is te slecht ter been.Maar dat wil hij ook niet,hij heeft zijn eigen dingen.En als ik ga, wil ik om er even helemaal uit te zijn,geen zorg, gewoon helemaal op mezelf.Ik kijk wel, komt goed.@letter aangep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Grmpf... ik heb mijn refu geslikt, ''iets'' in mij is er niet blij mee, omdat ik de rest van de dag en morgen vrij ben, vroeger zei ik altijd; liever de last van een kater, dan de last van het levennu sta ik er nuchter in........... EEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!maar goed, vandaag kan ik dus niet eens drinken, ik weet het, is beter voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Jammer Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden