dymph Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Poessie wordt niet beter, lieve An. Uitzaaiingen wrsch in de longen, kanker. Arm, lief dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Dag dagpacters,Ik meld me droog af. Toen ik me aanmeldde had ik even niet in de gaten dat het vrijdag was. Ik ben een minderaar en mag van mezelf op vr. za. en zo. wat drinken. Omdat ik me aangemeld had hou ik het vandaag dus droog!Welterusten,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 en ik heb het ook droog gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 An - veilig de avond inJoris - risicotijd is voorbij... dus droog afmeldenWijfie - droog afgemeldShahire - 's middags droog afgemeldGaby - ook droog gehoudenSusana - ??Borretje - droog afgemeldRae - Vanavond ben ik eveneens 100% safe.dymph - ondanks tegenslag: Gelukt!Mijn mening/conclusie over de dagpact: Is wel aardig gelukt en je kuntgerichter iemand met trek ondersteunen. Het is wel praktischer om bij te houdenvoor de organisator/initiatiefnemer. Ben wel van mening dat je bij hevigetrek beter naar de dagdraad kunt gaan. En een dagpact geintegreerdin de dagpact heeft ook zeker zijn nut. Voor beide manieren valt wat te zeggen.Een aparte dagpact is niet persé nodig, maar wel handig.Verder vind ik de aparte WEEK- en MAANDpacten zeker handig envoor mij persoonlijk een uitkomst. Zie dat er een dagpact voor vandaagzaterdag is aangelegd. Dus er is navolging. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chodron Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Hi Joris,Hoewel ik vrijdag niet meegedaan heb (ik ben een 'minderaar' en was van plan die dag een glas te nemen), lijkt het me een geslaagde pilot als ik het zo allemaal lees.Zo kunnen degenen die het pact aangegaan zijn goed bijhouden hoe het gaat. Ben benieuwd hoe het met het vervolg gaat.Grappig ook dat Lytse een dag had waarop ze van zichzelf mocht drinken, maar dat ze het toch niet gedaan heeft omdat ze zich min of meer per ongeluk voor het dagpact aangemeld had. Heeft ze haar grenzen ook weer een beetje opgerekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ja Borretje en we hebben er ook nog een evaluatie bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 De vrijdag dagpact kan afgesloten worden met het volgende resultaat:An - veilig de avond inJoris - risicotijd is voorbij... dus droog afmeldenWijfie - droog afgemeldShahire - 's middags droog afgemeldGaby - ook droog gehoudenSusana - ?Borretje - droog afgemeldRae - Vanavond ben ik eveneens 100% safe.dymph - ondanks tegenslag: Gelukt! Lytse - weliswaar een minderaar, maar vrijdag droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden