witte Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ja hor Bor, alles prima hier.Ik heb nl VAKANTIE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Nee Bor, lekker thuis.En met dit weer is dat helemaal niet erg.Ik hoop maar dat het dit weer blijft.Enne er wordt dus woensdag helemaal niet naar cafe gegaan he Bor....Geen grappe hoor jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: ShahireEnjoy Deze was voor de speeltuin van Snoep bedoeldniet het kroeg uitje van wat er net boven staatook al zou ik woensdag kunnen dan ga ik toch maar niet meezelfs niet voor een frisje, moet dit soort plekken weer even mijden voor zelfbescherming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: Joris@Shahire HA, HA... Positief toch? Dat je zoveel post ontvangt? Voordeel via de mail is wel dat je wat sneller er doorheen kunt lezen en de 'delete-knop' op je mail is toch ook snel gevonden? ps: Heb al 1 sollicitatie de deur uit! Yahoe!!!! en de schijnt ook weer Ik had mijn delete knop al meteen gevonden Joris, voor ik ze kon openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Jammer Lien.Nou afstoffen en doorgaan danSucces vandaag met droog blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 das beter dan toch Bor.Dat wist ik niet hoor.Ik ben juist blij voor je dat je dat kunt.Ik kan het ook, maar ik vind wel op een bepaald puntdat het minder gezellig wordt, en dan vind ik het hoogste tijdom naar huis te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Mensen ik ga dr weer vandoor, lekker genieten vd zon.Allemaal een fijne dagen vandaag de eerste niet!!Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Dochter is partie Ging redelijk goed denk ik. Al dadelijk tussen een hoop kwebbelende tieners..en toch...Moest natuurlijk stoer doen en kreeg maar een klein knuffeltje .Ach ja..sniffel sniffel..Bor ben jij aan het kaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Rae, wat is dat nu voor een belachelijk iets. Je komt nu al zeggen wanneer je hervallen gaat??!!Goe bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Voor lien naar aanleiding van wat witte zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Fleur wil niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Kijk zo vies niet Straks blijft je gezicht zo staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 :DGekke vogel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: borretjeVerwijderd door de moderator. Kan ook prima met een cola Borvoor mij is het vermijden momenteel meer om de trek tegen te gaan(die ik overigens zelf wel weer heb aangewakkerd)ik merk dat ik weer moeite heb als ik mensen aan de drank zie zittendus voor mij nu beter even geen kroeg of terrasjesverder maakt het mij niets uit, komt wel weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Wel ni in da pakske dat Rae er eerder op zette hoor Ik ga wat doen..ikke droevig..Rae..stout...Sha kusje Btw..Yaja en eks . Knappe zeven maanden geloof ik toch?Ikke vandaag 5 mnd Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Fleur 5 maanden toppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Dank je wel Nu echt weg..heintjesgedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 fleur...wat ga jij hard joh..gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 @Shahire: Ja, aanmelden is handig voor bijv. thema'sen tips. Daar wordt soms op gepost, en dan krijg jetenminste wel een berichtje hierover.Ga nu met mijn bakkes in de zon, ook al mag dateigenlijk niet tussen 12-15u, maar de zonkrachtis niet zo hoog met 21gr en een minimaal briesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Hey Bor,Snel aan helpende gedachtes denken! En eventueel weer uitzitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: borretjeEn ik begrijp en herken Niets, helemaal niets. Hebben ze je een paar dagen na je drinken opgenomen? Hoezo crisis dan? En wat hypotheek en je baan? Wordt je daarom in crisis geplaatst? Ik begrijp het niet, Niets.. Hi Borr, wat gegrijp je er niet aan??? Ik ben vanaf zondag tot woendagavond opgenomen. Ik heb mezelf in de crisis op laten nemen via de huisartsenpost, wat is daar zo gek aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Verwijderd door de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Wat een nare sfeer hangt hier,er wordt weer op de man gespeeld.Waar of niet waar?Laat een ieder in zijn waarde.Dit is absoluut niet helpend.Het zou mooi zijn als een ieder bij zichzelfbleef en niet alleen maar gespitstop, wat een ander zegt wel of niet waar zal zijn.Ik vind het hier momenteel niet fijn zo.Maar goed blijkbaar moet het zo.Jammer.@zin veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Verwijderd door de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden