niwi Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 dat bedoel ik er mee, spike....zo onschuldig en onwetend er mee begonnen...en voordat ik wist...volkomen verslaafd...en de weg terug is bizar...16 jaar verslaafd geweest...en 2 jaar afgebouwd....angsten, paniekaanvallen, hyperventilatie...het middel was erger dan de kwaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 dank je, Darjopa was ik al...maar nu weer eentje erbij he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: MadeliefEn elk jaar heb ik een week lang 65 kindjes in mijn tuin te logeren, dus dat is wel belangrijk he?65 kindjes??? :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hallo Dar,Schijn inderdaad heel stil te zijn geweest, een beschouwer (dat maak ik er zelf maar even van)En nee, het lukt niet echt.Mijn doel niet elke dag drinken en nooit meer dronken worden, dat haal ik niet.Met name het niet elke dag drinken, dat doe ik namelijk weer wel zo een beetje.Behalve als ik middag- of nachtdienst heb, dan kan het gewoon niet.Niet dronken worden lukt wel wel, ik kan stoppen.Ik kan stoppen omdat ik dan nog helder genoeg ben om te eten.En als ik heb gegeten, na gedronken te hebben, lust ik geen drank meer.Kortom mijn plannetje behoeft bijstelling en/of revisie.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Fleurtje, deze hond blaft nooit zomaar.Hij is niet zenuwachtig van aard.Alleen als er echt gevaar is laat hij zich horen.Even over de tandarts en mondhygiëniste...Daar kan ik over meepraten.Door mijn alcoverslaving durfde ik niet meer naar de tandarts.Wat denk je? Kom ik op een onverwacht moment een aardige Belg tegen....Hij was toevallig op de juiste plaats en tijd zeg maar.Gewoon in mijn dorp!!!!!Heb hem eerlijk verteld dat ik een alco ben en hij had alle begrip dat ik al jaren niet geweest was.Nu ben ik al een aantal keren geweest en ook bij zijn mondhygiëniste, echt het zijn zulke lieve mensen!Ook is het een hele knappe Italiaanse-Belg! haha!!Dus die drempel heb ik ook genomen! En het viel me ontzettend mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: MadeliefOok is het een hele knappe Italiaanse-Belg! haha!!Aré lap..die zitten dus in Olland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Knap (is misschien een verkeerd woord) dat je zoiets verteld Teveel.Niet dat ik zoveel ervaring heb maar zo vlug mogelijk bijstellen lijkt me. Niet wegglippen zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ja hoor fleurtje, als het je wat kalmer zou maken Prachtig beestje liefje.Hier weer pokkedruk, van schip naar schip, pffffff. 't Was beter in Olland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtje quote: Originally posted by: MadeliefEn elk jaar heb ik een week lang 65 kindjes in mijn tuin te logeren, dus dat is wel belangrijk he? 65 kindjes??? :o Ja, en we vinden het hardstikke leuk!De eerste week van de zomervakantie hebben we alle kinderen van de voetbal hier in de tuin.Dan staan er 6 grote legertenten + een paar voetbalnetten.Ze vermaken zich met zwemmen en fietstochten.Ze hoeven gelukkig niet bij me naar de wc, die hebben ze zelf en een DIXI.En we wonen aan het voetbalveld dus ze eten en douchen in de kantine aldaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik geloof er niets van Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 wat is dat toch met die dubbels??!!!! Dat is just Liefje..ik kwam bij jou wonen in dat kasteel van je. Maar ik lap geen ramen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Morgen ochtenddienst,Spul maken dat in containers op schepen gaat, heeft Will ook weer wat te doen.Trusten, slaap wel en vooral, droom mooi of helemaal niet Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Wedden fleurtje ?Ik mag alleen wel de dagshift niet hebben hé. quote: Ook is het een hele knappe Italiaanse-Belg! haha!! , en ik die dacht zuivere belg te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hey Har, laat het zo aub, 't is hier weer een zottekot zenne. Wanneer heb ik nog eens wat vakantie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik ga ook eens naar bed. Hoop heel vlug in te slapen.Spike , bedanktLiefje, echt fijn dat je terug bent! Slaap lekker kippebillenMups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Slaap ze fleurtje, en ik meen wat ik heb gezegd hoor !!!Nu big ship gaan vastroefelen, tot subiet folks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Haha! Die Will! Ja jij bent geen tandarts he?Fleur slaap lekker!Ik zal niet slapen tot mn partner thuis is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Gaat dat laat zijn liefje ??Kan je met niemand bellen of zo, dan ben je ook niet zo alleen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Gooi de trossen los Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 ff weg duty calls Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: willGaat dat laat zijn liefje ?? Kan je met niemand bellen of zo, dan ben je ook niet zo alleen hé Ja Will het zal laat zijn....Ik heb mijn telefoon bij de hand en ook nog iets wat ik eigenlijk niet mag zeggen/hebben....dus zeg ik het maar niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Als je t zo zegt weten we allemaal wat je bedoeld Madelief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 hoi hoi!ik kom even snel binnenvallen om te zeggen dat ik het weer droog heb gehouden:) en ik heb een andere grote angst overwonnen: mijn hoogtevrees.vandaag bij saplaza op 8 meter hoogte verschillende routes geklommen, over touwen en dat soort dingen, en ik vond het nog leuk ook op een gegeven moment!!!!kan er niets aan doen, maar ben best trots op mezelf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 weltrusten, ik ga mijn bedje zo in en dan dromen van de leuke dag die geweest is. tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden