Gunn Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Mensen, 'k heb een paar dagen verzaakt op 't forum. 'k moet morgen naar een Zorgboerderij. En daar heb 'k totaal geen zin in! 'k hoop dat 'k er onderuit kan komen. Zoniet, dan zal 'k tussen de koeien en de schaapjes moeten werken. Geen prettig vooruitzicht. Misschien valt 't ook alleszins mee. Tsja, 't is weer eens iets anders. En verandering heb 'k nu eenmaal moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ha Witte:je komt altijd zo rustig over!Ik heb je geciteerd, hoop dat je het niet erg vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ja, Witte, 'k ben d'r weer. Hoewel 'k verder niets zinnigs te melden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hoi Gunn, hier gewoon zijn is dikwijls al voldoende hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 nee ik vind t juist leuk Prim...En ik zag toevallig nog een nieuwe en die wilde ik net plaatsen Grappig he....Ga m zo ff neerzetten....Deze nog even voor jou, want een volle week is niet niks!!!Knap hoor!! Fleur, ondersteboven van dat berichtje of valt t wel mee??Irritant joh zo een collega...Daar zou ik zo wel dr nekkie heel ffies dicht willen knijpenals ik daar mee moest werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 'k heb een wat weeig g'voel in m'n maag. Buikgriep schijnt te heersen op 't ogenblik, niet? Oh please, laat 't aan mij voorbij gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ik heb je Yel gehoord hoor Spike,alhoewel ik je zonder Yell ook wel hoor Waarom MOET je naar die zorgboerderij dan Gunn??Enne gewoon je ff melden hier is al voldoende hoorsoms heb je gewoon ff niks te melden, is niks mis mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hmm, dan liever een verkoudheid Ben er mee weg luitjes, de bootjes wachten me op.C ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hoe vind je deze Primula??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ha Witte!Een doordenkertje....Kun je 2 kanten me op volgens mij. Aanpassing:He???? je hebt toch niets gewijzigd?Het ziet er opeens anders uit.Wat grappig trouwens dat je het net wilde veranderen toen ik je vorige lijfsreuk aanhaalde.Toeval bestaat niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 @Witte,Voorlopig hoef 'k niet meer bij de Voedselbank te komen. Dat was voor woensdag, donderdag én vrijdag. Dus heb 'k een and're dagbesteding nodig om die dagen op te vullen. Tsja, feit'lijk is 't g'woon bezigheidstherapie. Zonder vooruitzicht op een beet're toekomst. Om moedeloos van te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ja maar echt heel toevallig kreeg ik deze vanavond onder ogenen die is nu wel heel toepasselijkvoor mij op dit momentEr moet weer is wat verandert worden in mn bovenkamer.Ik moet nl gaan leren dat "zelfdoen" niet altijd hoeft..Beter is het om aan te kloppen bij mensen die je weer een stappieverder kunnen helpen, omdat die al geweest zijn, waar ik nu ben.Vandaar...En deze spreuk herinnert me dan elke dag daaraan, snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Gesnapt, gesnopen...Goed plan Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Dit is echt een puur gevalletje Toeval idd PrimulaDus dan zal het misschien wel zo moeten zijn??Tuurlijk heeft het nut spikeDelen=Helen zegt Rudy altijd en dat klopt wel vind ik....Ja geen dagbesteding hebben is funest voor mensen dat denk ik weleens GrunnGa je helemaal allerlei gekke dingen denken, omdat je daar dan teveel tijd voor hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Tien, ik vind het mooi wat je schreef, waar je staat, op de grens van. Eng jazeker, tuurlijk eng, want het bekende ook al was het niet goed is minder eng. Maar wat is het leuk om te zien dat je een keus hebt, een keus die je misschien niet voor mogelijk hield, de keus om bij jezelf te horen, van jezelf te zijn. Dat is iets wat ik m'n verslaving niet kon, nu weet ik dat het mag, soms kan ik het en soms durf ik het, groeit wel, gewoon elke keer dat je denkt oeps dit was buiten mezelf, weer terug naar basis, even resetten, terug naar hoe had ik dit nu eigenlijk echt willen doen. Maar jezelf zo terugvinden, dat is de waarde, dat is wat het allemaal zo waardevol maakt. Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ja, m'n palpebrae beginnen ook zwaar te worden. 'k ga slapen. Morgen een hoop gemekker en geloei om me heen. Nou ja, moet maar even. Truste, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Er wordt door de meeste van hier goed teruggelezen hoor spikeDaar ben ik nou nog steeds niet uit.Hoe of wat je dan moet doen.Maar goed heel soms werkt t wel en soms ook nietLigt er maar net aan wie het is en hoe graag iemandgeholpen wil worden....vooral dat laatste is belangrijk denk ik..Hoe graag wil je verder geholpen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Truste Gunn en kijk uit dat je niet in de poep trapt..Lekker joh daggie buiten zijn, daar slaap je dan vast opGa je daar trouwens ook nog ff een filmpie van maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Volgens mij zou dit forum aardig leeg zijnals wij allemaal ooit hadden geleerd om op een goeie manierhulp te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ik ga ook mn bed opzoeken SpikeDit was mn laatste vakantiedag:(:(Morgen weer in t gelid en in de regelmaat.Slaap lekker jij straks ookLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 @Spike,Palpebrae = oogleden in 't Latijn. Een gesel ding is een flaggellum. Je weet wel, die gruw'lijke zweep met ijzeren haakjes, loden kogeltjes en stukjes schapenbot om de slag extra te verhevigen. Jezus werd er mee gegeseld alvorens genageld te worden. Als de marteling maar lang genoeg aanhield, reet je iemand helemaal open! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Truste, Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 sorry, was een beetje vlot weer weg, gezegde over vriend, grieks eeeeehhm, doet even geen belletje rinkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ik ken er wel eentje van Connie Palmen"Verslaving is een vriendschap zonder vriend." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden