Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Volgens mij springt de boer in Belgie ergens anders op.............hihi maar niet op zijn kippen....kippetjes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Wanneer is het licht? ga ik dan wel slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 An, geen probleem, sommige tenen zijn al smakelijker dan de andere. Maar werkelijk, eens ze hun teenvoedsel hebben opgeslaan, gaan ze hangen op die muur. Goeie reclame ook voor hun vriendjes. Die zullen het niet proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Originally posted by: ShahireVolgens mij springt de boer in Belgie ergens anders op.............hihimaar niet op zijn kippen....kippetjes??quote> Rae, is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 An, als het goed is zit er een knopje op de muur, als je daar op drukt gaat waarschijnlijk het licht wel aan (als je de rekening van elektra hebt betaald) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Sa boer ga naar de dans Ga al naar de kermisdans sa boer zit uw stoel zit al op uw kermisstoel kermis, kerremis, kermisstoel, zit op uw stoel Sa boer kies nu uw wuf kies nu uw kermiswus kermis, merremis, keremiswuf, kies nu uw wuf etc etc zo gaat het eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Op dit moment kan ik het licht wel uit doen, buiten regent het en het onweer begint. Goed teken...alle ellende wordt verzopen en verknalt tijd om nieuwe dingen te zaaien die we straks weer mogen oogsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Dus nee, An, dat van die kiekens, da's fantasie van Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Van ellende 'de zotte morgen; maar aangezet: de nacht sluipt weg de lucht verbleekt de schimmen vluchten zwijgend en aan de verre horizon begint de zon te stijgen en daar trekt uit de nevel op de klaarte van de dageraad met in zijn schoot geborgen de zotte morgen de stad ontwaakt de eerste trein breekt door de stilte en op zijn signaal begint de wildedans der dwazen de mens kruipt uit zijn ledikant denkt aan zijn werk en met zijn krant ijlt hij nog halfslaperig door de straten de wereld herneemt zijn zotte zorgen het ritme van de zotte morgen nu kleurt de einder rood en valt de kou zacht door de ramen de stilte vlucht voor al't lawaai dat opstijgt uit de straten en daar is dan de morgen weer een schaterlach en elke keer verdrijft hij zonder schromen de nacht de dromen de stad wordt wild en auto's razen door zijn poorten en de laatste rust wordt uit zijn schuilhoek gedreven vogels vluchten vol verdriet uit zijn torens want hun lied wordt nu door niemand meer begrepen mensen lopen naast elkaar een verre groet een stil gebaar want alles wordt nu door de tijd gemeten de wereld herneemt zijn zotte zorgen het ritme van de zotte morgen maar't land zelf slaapt zijn roes nog uit diep onder't loof verscholen hier komt geen mens of geen geluid d'oneindige rust verstoren terwijl de stad nu raast en schreeuwt de morgen zijn bevelen geeft wordt hier bij't ochtendgloren de dag geboren en ook de kinderen en de dwazen blijven tussen de rozen slapen ver en veilig geborgen voor het ritme van de zotte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Rae...nu nog de muziek erbij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Fantaseren kan erg leuk zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Anneke, da's een prachtig lied maar niet om zomaar des nachts in een donker moment te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 't Is wel een beklijvend lied natuurlijk. En ja Sha, leve de waanzin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Rae, jawel, kan je mijmeren over de zotte morgen die er al bijna is. Nog EEN pafske en dan toch maar in dat bed gaan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 'k zet het ook graag op als ik moet denken, An. En droefnis voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Morgen heb ik toch niks te doen en niemand zit op me te wachten, dus dat scheelt. En jullie? Toch niet vroeg op hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Ik heb het nummertje even geluisterd, klinkt wel leuk zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Rae, ik vind het een heel mooi lied. Het is toch van de zotte allemaal, het relativeerd ook. Alles is zo betrekkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Mja, ik vind het heel mooi. Ik zet het vaak op repeat. Wel altijd als ik weer in zo'n bui dat ik me verloren voel in de maatschappij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Niet dat ik echt zo meega in zijn cynisme over de maatschappij. Maar toch speelt dat verdriet toch een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Rae, we voelen ons allemaal wel eens verloren in de maatschappij. Uiteindelijk moeten we toch allemaal zelf doen. Zo tandjes gepoetst en hop het bed in. Truste Nu GA ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Ik hoef op zich niet vroeg op, zoon hoopt dat ik mijn wekker zet omdat hij misschien wordt opgehaald door zijn vader (met mooi weer), maar Sha is niet gek.......hij ging er laat in, waardoor ik nog later omdat ik zeker wil weten dat hij slaapt. Hij zou zijn wekker zetten om 9 uur...succes!! Ik merk wel dat ik er ook in moet, anders ga ik misschien in herhaling vallen van korte nachten en het gaat de laatste tijd net een beetje goed. Dus mensen...ik wens jullie ook een goede en fijne nachtrust toe en we spreken elkaar vast wel weer morgen, straks dus.... Sweet dreams An...denk aan het laken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Rae, wij kruipen er al in kun jij misschien vast de zondagdraad openen....slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 De teskt is zalig, maar toch twijfel ik toch over het wereldbeeld erin. Ik heb de neiging mensen graag te zien. Zelfs al lopen ze in het geraal, in maatpak, tandjes gepoetst. Dan nog hou ik van hen. Maar aan de andere kant roept het natuurlijk ook weerstand op. En bevredigt dat lied dat gevoel, zonder echt haatdragend te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden