AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hoi Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: spikedurven zijndurven tonenquote> Dat vind ik waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: fruitvliegIk heb weleens ergens gelezen dat 60% van de mensen die je tegenkomt je vanaf moment 1 niet mag en dat dit bijna niet meer veranderd. Dit geld voor iedereen.quote> Daar zit ook wat in natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 avond gek, de meesten waar ik me het minst bij op mijn gemak voelde IRL, zijn net diegene waar ik het dichtste bij sta. Don't judge a book by it's cover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Dat kan ook Fleur Spike in principe wel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: spikemuziek kan verrijkenen eenzaam makenzo is 't met allesde dijk - niemand in de stadquote> Helemaal mee eens Spike,ik kan me er in verliezen, en dat kan alle kanten opgaan,van vrolijk naar emotioneel.Mijn partner heeft niets met muziek en dat vind ik heel erg jammer.Hij laat me wel de speakers doldraaien hoor, dat vind hij geen probleem.Maar als het over muziek gaat heb ik soms ook niemand nodig.Het is een uitlaatklep.Soms wil ik juist weer stilte, dat kan ook nodig zijn.Ik woon in the middle off nowhere, dan hoor ik de vogels of zoals nu de wind om het huis.Ook dat is muziek.Je zegt dat je eenzaam bent, althans dat begrijp ik uit je woorden.Voor mij is dat nu juist weer geen probleem, ik kan niet tegen teveel indrukken en mensen om me heen.Zie mijn post in gedichtsels.Ooit van HSP gehoord? Dat ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 hoi allemaal. Probeer hier wat bij te lezen en niet makkelijk. Het gesprek over eenzaamheid kan ik me wel begrijpen. Ik dronk immers ook als ik alleen was. gelukkig heb ik het nu onder controle maar t is zeer moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 enne Spike begrijp je heel goed. zit hier ook in een wijk met veel kids en soms......is het zwaar..maar ga verder je doel zoeken en je vind het. denk eraan en laat t los. en geloof erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hoi Anders, Gewoon blijven lezen hoor er zit altijd wel iets tussen voor je en reageren mag je natuurlijk ook. Blij dat je het onder controle hebt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 ik ga maar even aan de kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Water helpt veel Albert en dan eet je minder. Doe ik ook. miss. een tip? en dank je voor me welkom te heten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: fleurtjeavondgek, de meesten waar ik me het minst bij op mijn gemak voelde IRL, zijn net diegene waar ik het dichtste bij sta. Don't judge a book by it's coverquote> Fleur!!!Dat herken ik ook!Mijn motto is; ga nooit op de buitenkant af, dat is misleidend.Zoek de ziel in die ander en kijk, luister en oordeel niet.De mens is zo geneigd om dat te doen.Veel mensen in mijn omgeving kennen me niet echt, maar hebben wel een oordeel.Daardoor sluit ik me soms juist af.Dan is de rust hier een verademing.Fleur kom je een keer met Will mee om die rust hier te "horen"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Ik geloof niet dadelijk dat het iets met anders voordoen heeft te maken ongeveer maar wel je al dan niet onbewust aanpassen aan een situatie of persoon. Ik ben natuurlijk geremder als ik iemand voor de eerste keer leer kennen. Ik kijk de kat uit de boom en baseer mijn idee over die persoon zelf ook volledig op de manier dat ie me aanspreekt, de lichaamshouding, expressie etc. Ik heb me daar al fel aan mispakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Anders, De hele dag door drink ik heel veel water, maar `s avonds heb ik daar geen zin in, dan zit ik aan de thee ook heel veel en oploslimonade. Maar ik blijf trek houden in snaaierijen, ik weet dat het weer over gaat hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Zoals Liefje dus zegt . De buitenkant kan misleidend zijn Ik dacht dat jij een keertje naar hier kwam Liefje? Naar daar komen is niets zolang het maar niet op Will zijne moto moet..echtigentegtig niet. En ik moet dan ook een mentale aanloop hebben.. Ik ben nogal een stresskip als het op ontmoeten komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Ik kan zelf veel kaas eten. met een beetje mosterd. Probeer me in te houden altijd. Maar soms idd lukt t niet. Ik denk dat t voor jou een periode is dat je wat troost zoekt ipv alcohol en is niks mis mee. tenzij het weken duurt. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Nee ik hoop van niet want dan krijg ik een kaaskop:D maar `t is tijdelijk hoor die vreetbuien ik lust ook graag kaas met een beetje sambal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: fleurtjeZoals Liefje dus zegt . De buitenkant kan misleidend zijn Ik dacht dat jij een keertje naar hier kwam Liefje?Naar daar komen is niets zolang het maar niet op Will zijne moto moet..echtigentegtig niet. En ik moet dan ook een mentale aanloop hebben..Ik ben nogal een stresskip als het op ontmoeten komtquote> Lieve Fleur!!!Je weet niet half hoe zenuwachtig ik zal zijn!Maar het klopt, ik heb inderdaad afgesproken binnenkort naar jullie af te reizen.Maar dan moet Will ook wel kunnen he?Jullie werken allebei, dus ik zal me aanpassen.Ik werk vanuit mijn huis en kan mijn tijd zelf indelen.Maar ik zal met bibberende knietjes aankomen, geloof me.Nu Will het zo druk heeft laat ik het even.En ja jij moet ook de tijd vinden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 sambal? dat heb ik nooit geprobeerd. moet ik eens doen dan! ik ga erin duiken, was eigenlijk wat ziekjes vandaag. maar dacht ik kom hier even kijken. Wens iedereen een fijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 truste Anders:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Anders, slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Sprak Will over een weekdag of een weekend? Verlof heb ik enkel nog in de schoolvakanties maar in het weekend ben ik meestal vrij hoor. Nou we hebben beiden in ieder geval Will al gezien dat is ook al iets . Will zei iets van half september.. Geloof me..ik ben net zo erg als het al niet erger is . Voor nu ga ik naar bedje toe. Morgen weer werken gaan. Beter dan hier zitten staren in de zetel denk ik. We zullen eens horen bij Will. Hij vindt wel een gaatje ergens. Zeker van Slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Ik ga ook de luiken sluiten. Voor straks, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Lieve Frummers, Dag drie is een feit, Dank voor je avondpact Witte Dank allemaal voor de aandacht die ik kreeg ook al was ik soms wat ongeduldig en misschien was ik vandaag een beetje opgefokt en veel van woord, laat maar even zo ik moet weer een periode door en het komt goed. Ik ben al heel blij met dag drie en morgen neem ik weer als vanouds de eerste NIET. ik ga nu ook mijn bedje in truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden