Spring naar bijdragen

zondag 11 september


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Fleur, Gaby, Heleen, Lytse, Marjo, MsLuzac en Rae

Leuke dag gehad op het werk, wel me het schompes gelopen (of de benen onder mijn kont vandaan ) maar daardoor ging de tijd wel erg lekker snel:D

Nu ga ik maar naar bed want om 7.30 uur gaat de wekker weer af

Fijne avond nog voor degene die wil gaan slapen maar nog niet kan, of voor degene die kan gaan slapen maar nog niet wil (met dank aan tosca hoogduin)

truste allemaal:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop discussies vandaag, wil enkel 1 ding zeggen;

Rae hou je vast aan wat je al bereikt hebt, het heeft geen nut om in negativiteit te blijven hangen, dat probeer ik ook niet meer te doen, ik kijk vanaf nu ook naar wat ik al bereikt heb!

en nu ga ik slapen, welterusten allemaal :lips:

heleen, ik zal je eens lezen :present:

tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Goed nieuws van hier, gaat erg goed.

Vriendje is lief en is solidair met mij betr. drank. En hij vindt het zelf ook wel prettig zo.

Hij drinkt niet als we samen zijn en als hij zonder mij is (op een feestje ofzo) drinkt ie een veel minder dan before. Moet hij zelf weten maar het is wel prettig voor mij om te horen.

We spreken er open over en laatst zei hij ik wil je wel eens dronken meemaken. Ik heb em vertelt wat er dan gebeurd en toen zei hij, oh nee doe toch maar niet. :)

Dus goed nieuws.

Wel hoop gerommel aan vriendinnenfront omdat ik wat grenzen begin aan te geven en dat vinden ze maar nix ofzo. Jammer dan, ik groei en dat kunnen ze me ook gunnen.

transformatie heet dat en sommige mensen kunnen daar niet zo goed tegen, die ervaring ken ik al uit mn verleden. Ik laat me er niet door tegen houden.

Nieuw forum opmaak ? Even wennen hoor !

Dag, hou het droog, doe ik ook. Gewoon doen, de eerst laten staan. Word je een stuk aardiger en gezonder van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Rae hou je vast aan wat je al bereikt hebt, het heeft geen nut om in negativiteit te blijven hangen, dat probeer ik ook niet meer te doen, ik kijk vanaf nu ook naar wat ik al bereikt heb!
quote>


Dat is mijn instelling en bij deze ook mijn nachtwens voor jou.

Sterkte, :rose:
Rae.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het geprobeerd.

Dit forum stuurt me vaker de dieperik in dan een steun te zijn. Heb een en ander geleerd. Heb wel discussie over minderen gemist.

Ik was kapot vandaag. Voor anderen was het blijkbaar gewoon een gesprek om een soort standpunt duidelijk te maken, voor mij was het trillen, hyperventileren en keelpijn, want wenen tegenhouden doet zoiets. 'k Weet dat het niet zo bedoeld is (ratio ..) maar voor mij komt het allemaal over als verwijt en afkeer (voelen..). Moet ik dus dringend mee ophouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae wat vervelend om te horen

ik denk ook niet dat dat de bedoeling is geweest en zal zijn.....

goed als je voor jezelf leert niet meteen iets als afkeer en verwijt te voelen

de meningen zijn verdeeld en het is en blijft moeilijk als je iets opschrijft het soms ook zo te lezen als het bedoeld kan zijn

discussie over minderen: voor mij niet weggelegd dus daarom ook best moeilijk om aan deel te nemen

ik vind het alleen knap als anderen het wel kunnen.....maat houden, weten waar hun grens ligt

bij mij lukt dat gewoon niet dus ik zie (voor mezelf) meer in stoppen omdat ik zoveel voordelen daarvan ervaar

Rae, vandaag gewoon weer erbij hoor!!

Sha :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...