Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Fleurie!!!! Hoeft ook niet! Fijn dat je er even bent!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik heb wel deeltje gelezen hoor . Onderandere je reactie op Tatum. Ook die van Tina. Mooi! Zit verder met een vol hoofd dus kan beter slapen gaan. Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Aaaaaaaah borrie...nee hoor... Ik hoop dat ik em niet vergeet. Die wijze woorden. Als je met een vinger wijst naar een ander, wijs je er met drie naar jezelf. Super! En grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ikke slapen gaan Wijze Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Owh ik zie Teveel Moet slapen gaan maar hoop dat je je beter voelt, klaar bent om de koers aan te passen. Je kan het knapperd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 http://youtu.be/6fWCETortfs Dit is een van mijn favorieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Welterusten allemaal, Kom net thuis van mijn eerste spaanse les. Ik ga gauw slapen want morgen heel vroeg op. Niet alles terug gelezen, alleen gebladerd, Tatum? ? Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Juist terug en de volgende bied zich alweer aan. Liefje en tina, niet tussen wal en schip gevallen hoor Fleurie, kan ik je morgen ff bellen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Nighty Night borrie, slaap zacht hoor, en droom maar eens lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hi hi! Ik vaar niet mee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Haha, ik kom je gewoon schaken liefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hups, ben weer weg, volgende containerbak vastroefelen. C Ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Kom me even droog melden, en iedereen welterusten wensen heb hele mooie postings gelezen vandaag,bedankt voor het delen daarvan, heb ik weer van geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goede nacht allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 En toen was ik Remi Ik zal mijn hoofdje dan ook maar even neerleggen, tussen de schepen door. Het gaat bijzonder goed met me allerleigewijs En zo te lezen ben ik niet alleen en dat geeft me dan weer een erg goed gevoel. Dank forum, dank frummers, recht uit mijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden